24h購物| | PChome| 登入
2010-07-11 11:07:24| 人氣1,760| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

眷戀-來生緣(英文版)

推薦 3 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 照片來源 ※※ 大雷小語 ※※

眷戀Attachment

誰見過我的戀人
 
濛濛天空上的灰鷲呀
 
請告訴我 他流浪的方向

誰見過我的戀人
 
那浪裡跳耀的海豚呀
 
請告訴我
 
他最終的去處

誰見過我的戀人
 
繾綣翩舞的鳳蝶呀

請幫我轉達
 
我的戀戀情深

誰見過我的戀人
 
峭壁上的隨風搖拽的松柏呀
 
請幫我轉達

我所有編織過的夢

若有人見過他

請告訴他

我等他與共
 
無悔今生

請他莫負我等我盼...
 
藍天漸沒
 
夕陽沉淪
 
今生今世摯守

Who has seen my lover
 
On the misty sky, gray eagle!
 
Please tell me that he was wandering in the direction

Who has seen my lover
 
That wave jump renowned dolphin
 
Please tell me
 
His final place

Who has seen my lover
 
Tempting Pina dance of butterflies.

Please help me to convey
 
The Lianlianqingshen

Who has seen my lover
 
Cliffs on the wind shake pulled pines and cypresses.
 
Please help me to convey all of my knitting dreams

If anyone ever seen him

Please tell him I was waiting for him and common
 
Wrestlers

Mo negative, etc. I hope ...
  
Blue sky gradually did
 
Sunset sink
 
This life Zhi Shou

一起走過的日子~英文版

 
源自-

台長: 隨風俠隱
人氣(1,760) | 回應(0)| 推薦 (3)| 收藏 (0)
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫) | 個人分類: 故情 |
此分類下一篇:天若有情
此分類上一篇:陌上行走是誰的影

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文