24h購物| | PChome| 登入
2004-06-14 10:55:18| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

二零零四年六月十一日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

如常咁返工但放左工就有額外既工作要做喇
因為亞老闆佢話要返BIG SIX唔得閒冇時間去
成日都去都唔知仲乜不過都唔關我事既
佢話預我三個鍾當OT計番錢俾我
有錢真係使得人盡
前幾日約左兩位醫生今日會擢份文件過去
要幫亞老闆佢去九龍醫院之後再落九龍灣擢份APP俾個客
唉 真係十萬個不原意呀
尤其係去哩個九龍醫院
個護士小姐教我搭地鐵落旺角再轉小巴
下 唔係嘛要落旺角我最憎落去架喎
車錢貴唔係問題既老闆佢會claim番俾我

前一日好彩亞好同事返左黎真係好多謝佢啊
唸住問佢有冇D又快又好既方法去
點知佢知道我去搵哩兩個醫生
佢話就算我去到都冇用
哩個醫生佢唔會即刻俾番我下次我仲要行多轉
而且我唔使去到咁遠附近有分行架
人地醫生好早放工
我仲要趕入去都未必等到佢得閒簽
好同事仲打電話俾亞老闆講哩番話
我好驚架 一陣會唔會話我哩樣果樣呢
做小小野都做唔倒點點點
之後好同事話幫我跟左它我可以唔使去喇 開心呀
原來只要我肯開口去問就會有轉機
好多時我唸既野未必係人地既唸法
我成日都要幫人唸埋 佢係咁唸我佢係咁架 原來係錯
但哩樣唔好我仲未改倒
對自己好冇信心 自尊心好強 好介意人地點睇我
宜家唔使去醫院佢不知幾開心啦又慳一筆
佢唔使俾錢之餘大家都開心幾好
我哩個SECRETARY幾識幫你精打細算丫

你自己咪又係得把口講 講一套做又另一套
佢地叫我落街你又話唔准怕有咩意外點點點
而你自己咪又
唔通你夾果份多D就可以
如果佢地知道你咁樣都得又大把野聽喇 

ANYWAY, ANITA好多謝你唔該晒啊

台長: 傻囡
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文