24h購物| | PChome| 登入
2004-12-22 13:19:13| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

第一次對住你喊

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

果日出黎我地仲好地地開開心心去買我地既聖誕禮物




直到果晚返屋企.........................



你唔係衝口而出講
嘻嘻哈哈係我唔想去認真聽
我想逃避我唔想面對
你終於都講出口
強忍唔倒既淚係眼睛邊緣一直滑落鼻水一直流
以為到果刻我可以勇敢面對接受
............但係真係太突然


對的時間遇上錯的你 好殘忍
捨不得 放不低 欲斷難斷
哩刻心情冇人明白
藏在心既說話好多我唔想講 你唔要知



好多人希望聖誕快到但我唔想
唔知返黎之後會係點
問題始終有日要解決認真去考慮 一直都提醒我
時間越長日子越耐越痛苦
無論結果係點要勇敢面對

台長: 傻囡
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文