24h購物| | PChome| 登入
2005-12-27 15:02:51| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無啦啦...喜喜

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

boxing bay去左豬仔鄉下見佢家長。

過關的時候,非常注意陳家公主會否遭海關遣返,因為她身份證和回鄉證都好像整容前的相片一樣 (雖則她沒有真正整過容)。同埋現在才知她由九八年到現在也沒有番過中國,簡直係奇聞。

到了深圳再轉車去淡水, 搭成個鐘頭車才到。去到淡水, 豬仔突然企左係度, 睇人地結婚, 我同陳小姐都好奇怪企係度做咩, 趕佢走, 當上車去佢屋企既時候先講話頭先果對新人可能係佢親戚。

到左豬仔鄉下,發覺原來佢係一個隠形富豪, 有一楝六層高的私人住宅, 仲要有天台可以玩滑板, 一去到佢屋企, 佢就話要自己去剪頭髮, 拋低我同陳小姐係佢屋企睇我老婆未夠秤! (so hurt film)

未幾耐佢番黎話畀我地知只係用四蚊就剪到個頭, 仲要剪得好帥。

我們睇睇下相的時候, 突然有一個女人返黎煮飯,我同陳小姐傻更更地叫伯母, 事後先知果個唔係佢媽媽,人地連婚到未結, 如果我未結婚畀人叫我伯母我都會好hurt, 我同陳小姐已扣了分了。 他媽媽回到家我們又好像沒有叫她。
和他媽媽不知道可以說甚麼, 還不知我們在他的媽媽心目中還剩多少分呢?
跟住佢叫我們今晚一齊去食飯,
勁驚, 去飲喎,我地冇畀到人情架喎!!!

食完飯再搭車去淡水巿區, 一路跟住佢二母子行,去到一間屋, 豬仔叫我地等陣見到人要叫二婆, (你二婆鎹,點解我地要跟住叫)。入到屋我同陳小姐好乖咁叫二婆, 仲叫得好齊,點知佢地叫我地一齊入房, 我同陳小姐都滿腦子問號。
原來係度問卦,測豬仔同佢大佬既姻緣同事業。仲送左二道平安符畀我同陳小姐。

之後係我地番大陸最終目的,要搵88.8果8份禮物,我有二件收獲, 陳小姐心大心細地買了一樣。

因為每一次過大陸的馬路都好像搵命博一樣, 我和陳小姐一定要繞住豬仔才過馬路,途人望到一定覺得他很幸福喔!!哈哈!!!

去到新麗晶大酒店見識當地的飲宴,好唔同, 上菜未食完一碟又上第二碟, 又有一個好高音既女士唱歌,仲有利是收添。

終於回程了。

累透了, 27號, 任何活動都不參與了。

台長: 艷嬌
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文