24h購物| | PChome| 登入
2023-03-20 20:32:08| 人氣1,609| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

20/3/2023


今日終於都同我阿仔佢地見面喇,而佢地稍後時間就會去日本旅行啦。。。
所以佢地都有問我有冇咩想買或者想要呀,不過我就暫時未有野好想買啦~?!

而今日行程主要都係以輕鬆為主啦,當然就係同我個孫仔好好咁玩下影下相~!!
至於我地大人就一齊食下野傾下計啦,是日行程其實都冇咩特別計劃要去做嚕~!!

阿仔大約11:30AM左右就o黎接我先,然後我地就一行人一齊去左元朗買野食~!!
事因同步之行中新抱仔又可以去行下超市買d野,之後我地就返去阿仔屋企食午餐~!!

同佢地見面一直都係好輕鬆好開心架,事因我地大家都有自然好直率好隨性啦~!!
唔會太計較大定要去做d咩負責d咩咁囉,只要係幫到手o既大家都會願意出手去幫~!!
同埋我地一齊都會講下生活上同工作上各種問題,而且都會分享下d近排o既經歷同感受~!!

尤其係家族上陸續出現o既所有問題同變化,今次都有特登抽時間一齊去傾下分析下~!!
當然大家都依然希望日後會再有時間去搞聚會,只係我地都睇唔到短期內係呢個時候嚕~?!

今次可以話係傾計時間相對較多啦,所以可以將之前積落o黎o既問題一次過去傾下啦~?!
反正我地大家都係希望可以解決到人與之間個關係,不過有d野都可能真係返唔到以前~?!

至於下段時間都係同孫仔出去玩左陣咋,及後就返去屋企叫外賣一齊晚飯兼睇下電視~!!
畢竟今晚都有一個歌唱比賽可以一齊睇下,既然有呢倨機會同時間咪一齊聽下歌討論下~!!

台長: Ethan~
人氣(1,609) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文