24h購物| | PChome| 登入
2020-05-03 09:38:10| 人氣85| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2/5/2020


自從家人呢邊問題多左之後,我都已經好少再約朋友出去見面啦~!!
事因我自己狀態同精神又唔好,加上時間方面調配方面比以前冇咁自由~?!

不過最近好多都有約下我見面,其實我都人知道佢地係想關心我同我傾下計~!!
而今日就同左屈妹及阿榮入左去長洲行下,事關佢地都話好耐冇出過去呀~!!

我同屈妹早上約埋食完個Lunch之後,就搭車出去中環到會合埋阿榮啦~!!
隨後入到長洲之後就食輕輕鬆鬆咁周圍行下,當然飲飲食食都係少不免啦~!!

今次我地行左o既地方比以往都多呀,事關我地今次冇特別計住時間要走嘛~!!
所以我地都有邊行邊影下相啦,當然佢地都有搵下有冇咩特別野可以買下啦~!?
而且我地今次仲留守o係入面食埋晚飯先走,至於呢個嘗試都可以話係第一次~!!

大家圍埋主打都係講下生活問題啦,畢竟我地大個晒都係以呢d做話題呀~!!
再者大家都有就住唔同o既經歷同事情去分享過,發現一個人o既經歷會影響性格~!!
當然我都好唏噓家族現今狀態唔似以前咁團結,而呢個亦都的確係一個改變同遺憾~!!

由於今次我地冇特別計住時間離開啦,所以今晚出到中環後屈妹話搭的士返屋企~!!
事關佢今日都行左一日又可能係體力唔夠,咁樣佢就話今次呢樣野唔使我負擔~!!

台長: Ethan~
人氣(85) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文