24h購物| | PChome| 登入
2003-10-11 18:13:38| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

返三日.放四日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢個星期好衰呀我… 星期一個星期五都無返學, 真係名符其實的返三日, 放四日… 我都唔想想… 係因為我例牌走的IEEM+ 無tutor 上的星期一, 咁就即係無堂la, 當然無返la, 星期五因為adam 返左老家德國… gina 派功課… 無佢教的lecture 我係唔會返的, :p, 基於太多藉口同埋太懶, 結果就係屋企hea la~

呢個星期非常平淡, 星期一去補習個靚仔遲左成兩個字+ 我早到一個字, 結果呆等左三個字… 好慘呀…

星期二, 四上lang 堂, 係最搞笑的堂, I like it, haha, 用普通話拼音罵人真係好搞笑ga~ haha, 而且坐我附近的stephen, uncle 同阿暉佢成真係好搞笑~ 唔知點解今個sem d langmate 特別玩得埋ga, hahalang present 個時我真係好樣衰, 成日忍唔住笑…因為我d 普通實在太不堪….不過好慘呀, 俾人笑我白痴… 其實我不知幾認真呀, :p

不過星期三fina221 又要交功課… 唉… 次次做呢份功課都要用好多時間… 太雕礸了… 結果星期二晚做到十一點幾之後又再返屋企再做到兩點幾, 不過當中學到的野真係好有用~ 煩得有道理…不過好搞笑呀,我撘地鐵返屋企個時見到一個傻婆, 拿住部手提係度不斷好大聲好講野, 重要重覆個幾句, 好似自言自語咁... 好不幸… 我坐左係佢隔離先知佢是傻…之後我就走左去第二卡度重… 佢又讓住黎… 我再走… 佢又坐埋黎, 真係超驚呀… 顛ga… 嚇到我無留意我係要係太子轉車… 之後係旺角落車佢重係度大聲講野…>_____<

弟弟升左中一, 好似好多野都唔係好慣咁, 讀書讀得好辛苦好大壓力呀, 不過佢一向都係懶懶地, 做hws 又拿西… 呢排成日欠野, 成日都俾人罵… 佢自己都好唔開心呀… 真係慘la, 咁大個人, 都係時侯受下挫敗, 咁先會成功ga ma, 不過始於岩岩讀中學, 有好多野都好唔慣~等我考完mid-term 幫下佢la… 真係有d 擔心佢呀… 我自己讀得咁hea, 佢就咁辛苦… 真係慘la, 俾心機呀~

ps: 呢篇尋日寫左ga la, 不過upload 唔到...~

台長: 貪玩~TraCy
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文