24h購物| | PChome| 登入
2010-04-05 12:32:44| 人氣66| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

War Game

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

10-1-10()7:15起身,8:30出到廣華街,點知Dranell呢刻先至上小巴,根本人地就係約9:00,起初話食早餐,佢約我8:30,到我話唔食了,佢又係約8:30,其次又冇提我帶舊衫、舊鞋,真係火都o黎,你點約人架,咁鬼冇交帶。

 

    Frank遲到,我地成車人等佢,Ken說笑話要201haha!9:15開車入元朗三軍外展中心。

    280蚊包入場費同午餐,第一個場係好多草叢同車呔,我跟阿KEN個組,佢玩慣了,所以教我地點玩,佢話我地分三隊,發現敵軍時,就博鬥,而其中一人就繞去敵軍後面射佢。

 

   我真係出師不利,出第一場時腳就扭傷了。第三場時枝槍又射不出,原來係斷了電源。

 

    第二個場去山上玩攻防戰,我地個隊先攻,跟住阿KEN爬係到上山,又要()D樹枝借力向上行,好彩有手套,如果唔係好易整傷,真係一個前所未有的體驗,總結一句:「軍人唔易做!」其中做防守個方,就易玩好多了,等獵物來射舒服很多。

 

    跟住食Lunchd燒味飯不錯呀,比起上次學風帆個邊d野食好食好多。

 

    食完野就緊係要把擺機會影下相啦!

 

    Lunch後去一個荒廢汽車場+木屋再打過,又再分個組,又好好彩同KEN一組,佢又好有策略領導我地分三組進政,跟阿KEN個組WIN多,所以幾有成功感架!後來又玩一次送人質過對岸,我地個組好成地射死敵軍,BUT有一個規例就係敵軍死曬可以復活番,再一齊過去打人質,突然阿SIR吹雞,因為佢見到好多人圍埋一齊,都唔知係人質到對岸先,定係被人打死,好不幸地阿KEN跌左落一條河好臭o既河,勁臭,於是佢唔再參賽,返去沖身。

 

    跟住我地去最後一個場地了,係漁塘旁邊,又石同野草,起初做守個方,好容易殺對方,到做攻果隊時,DranellFrank躲下d野草入面,我被Frank近距離射中大腿,勁痛呀!呢場我地個方輸了。

 

    跟住回大本謍換衫走了。

 

    出番旺角,同JessieDranellRoanldOliva一齊食新森林,係餐廳時,阿聲打來,諗住佢係附近的話就搵佢食飯,但佢已回到大埔了,跟住回家了。超累!

台長: 車人
人氣(66) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文