24h購物| | PChome| 登入
2009-05-17 22:48:52| 人氣94| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

韓國之旅 第四天 影韓服

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 
7-1-09
()早上去買人蔘,我真係好唔鐘意人蔘味,所以一樣野都唔買!之後去學整泡菜同影韓國服裝相,呢個環唔駛錢借衫著,很好呢!

 

 



 
  

 

 


    跟住去青瓦台,除左第一、二日有下雪外,而家已經冇雪了,同埋我都漸適應到呢個溫度,所以下車參觀青瓦台時,我只著了一件長袖衫,雪衣都唔著。

 

 

 
 

    下午去女子大學區shopping,黃昏時又去另一個shopping區買野,我同焯賢就去左麥當勞捉圍棋,同埋試下當地麥當勞o既特別野食,我地炸雞翼外表,但饀係麥樂雞。

 

女子大學區

 

 

 麥當勞當地特色食物


 

    返到酒店後,我地再出外面行下,去左超級巿場買零食,d零食真係好抵買呢!

台長: 車人
人氣(94) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文