24h購物| | PChome| 登入
2009-05-17 22:29:43| 人氣110| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

韓國之旅 第三天 滑雪呀!我鐘意

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 
6-1-09
()終於可以去滑雪,期待已久呢!我地玩snowboard,我地坐鑑車上山後再滑落地下,起初我跌到死死下,全團人最遲一個落到地下,跌到好累,好想放棄,唔再玩了,但俾左錢唔好sign,同埋全團人都係到等我,唯有再挑戰過。

 

 






 

    第二次準備下山時,突然開竅,當握到導遊所講要玩snowboard只得兩個技巧,就係腳跟向後壓同放低,於是我明白到當自己就準備跌時,就要腳跟向後壓,於是我識玩snowboard了,成為全團人第一個人滑到山下,後來上車時導遊都有讚我話圍棋阿妹玩得唔錯呢!hehe!過獎!

 

    導遊River話玩到3次以上滑雪已經回本了,我玩左4次,yeah,其後想玩多次,不過領導唔俾話夠鐘,車!我都識話,唔駛2分鐘落到o黎,結果白白等左幾個字,早知上去玩多次啦!

 

    其實,都有驚險野發生架!話說第二次上山時,正準備下來,發覺唔見左個眼罩,導遊話d眼罩好值錢,任何人見到都會得一時執左佢,佢叫我執番人地個補數,如果唔係賠錢lor10000蚊到!!都預左賠錢了,好彩第四次上山途中,我一直望住鑑車路,我總覺得我係跌左落去,結果真係俾我見到鑑車路下有眼罩,好野!搵得番!後來同團另一個人都唔見大眼罩,但係要賠40000蚊落,成廿百幾蚊港紙,好錯我執得番啫!

 

下午去Everland玩,有lionger(lion + tiger一起生)River話第二隻係女叫拉拿,第三隻死左叫拉柴,Rive真係好鬼抵死!我鐘意呢個導遊呢!(係歷年來旅行中,我最鐘意的一個),係旅遊巴上睇動物,我睇唔到lionger lor,因為導遊講果隻野時,我都唔知佢講邊隻,遲dyoutube到睇睇佢真面目先。

 

動物園裡d熊都好搞笑,識做好多動作,如敬禮、拍手同sexy post!

 

 

Ps其實我都係一隻白色熊

 

 

跟住去樂園玩雪dou,都幾好玩,同一間4d屋係最正,即使180度倒轉都唔驚,因為周圍東西也會移動,擾亂左d視覺效果,但最搞笑o既係臨尾完前個刻,張椅會搞你pat pat,無情情俾人非禮tim!

 

 

係樂園到買左枝手指棒,可以攞番香港教書用呢!

 

 

最後玩埋呢個洗衣機,玩o既過程中,望到天上星星好靚!

 

玩完返落地下時,更加要望下天上星星,望離巿區下,望到滿天星,何其優美呢!

 

        

 

Ps愛上滑雪,我想年年滑雪呢!

 

 

 

台長: 車人
人氣(110) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文