24h購物| | PChome| 登入
2007-10-25 01:32:59| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

公園集會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

24-10-07(三)lunch又同同替工李老師傾計,講開網上開股票投資戶口一事,咁又分心左,所以少打得好少教案。

放學時先同阿Lo講我班成半班小朋友,放學後都會在樓下公園聚集,好似集會咁,阿媽有阿媽傾,小朋友有小朋友玩,阿Lo話佢以前個班咁樣,好易玩到個心「創」曬,我都有D擔心呢個問題,D小朋友一齊得多,有機會學左其他小朋友既衰野eg:唔好既口問,群黨做D唔好既事,而變得越來越naughty,雖然有d小朋友係公園玩多左,體能好左d,但可以點取捨呢?我希望佢地能以學業為重,唔好成日掛住玩,可能一星期只落公園一、二次,而唔好落咁多。

到陳錦盈放學時,佢又試換完鞋就自己衝落公園,日日都係咁唔肯拖住媽媽先落公園,所以我都專登落了公園捉番佢返o黎,落到公園時,見到好多K2家長同學生,D家長見到我有d就叫小朋友望我,話吳老師o黎左,有d叫我一齊落o黎玩,但那刻我個目標係要捉番陳錦盈教訓下佢先得,佢一見到我,就周圍跑避開我,到我捉到佢時,佢就喊,但我也要拖住佢,拖佢番學校,要佢媽媽再o黎一次學校接佢,先准俾佢走。

我估其他家長見我落o黎捉小朋友,可能會覺得好奇怪,但我陳錦盈媽媽一定會同佢地班家長講番呢件事,以後d小朋友係學校範圍外都唔可以咁放肆,對小朋友o黎講可以起到殺一驚百之效。

雖然坐遲了一班車返教會,6:33上212巴士,但都能係7:00返到教會,因為過了塞車時間,道路暢順得多了,返到去牧師都重係到(佢本來話佢六點幾要離開去開會,所以會交低d文件俾Tracy俾我打)。

今日打得字,打得好有盼望,因為下午我打電話覆牧師今晚會返教會打字時,Tracy約了我打字後一齊食飯,因為做完工作後,繼續有節目,所以好期待快d打完字可以去食飯。

打到9:00就走了,同Tracy行去板前途中,撞到寶文,大家爹左陣,去到板前時,發覺好多人有排等,於是轉移地點去御家,但我發覺我冇打k fun卡,冇85折,咁又好似唔低wor,咁我寧願去食麻布茶坊,但係瓊華樓下收到張御家o既宣傳單張後,發覺10後入座有7折,那時是9:35,於是我地等埋阿勝o黎,先一齊上去食飯,今晚好豐富,d壽司叫滿一張枱,好開心有咁多壽司食,好有滿足感,亦都食得好開心。食到11點就走了。

PS我今日同一個人講話我打字o既收人會奉獻番曬俾教會,呢個人話應該,我答佢呢個唔係應唔應該問題,係甘心同樂意問題,講真我唔係等錢駛既人,所以兼職呢d錢我唔急著去賺,況且返左一日工已經累了,真係重雖要去做partime賺錢嗎?我倒不如好好去享受下!我記得國良講過我地奉獻十分一金錢未必係易,如果要奉獻十分一時間會如何呢?我當時覺得會更難。但呢刻我只想用我既才幹去奉獻返俾教會。Ackie係暑假返o黎時都同我講過,而家工作同學校一齊都安穩頓了,可以諗下做d有意義既事,冇錯我都希望襯呢一年可以用番多d時間奉獻返俾教會。

台長: 車人
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文