24h購物| | PChome| 登入
2007-05-27 23:08:39| 人氣100| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

中山遊

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

9-4-07(一)6:30出門,行去太子地鐵站A出口會合同事一齊坐車上中山。

係衞理道見到有人撞車,個司機行過O黎問我借電話,佢話佢部電話唔知飛左去邊,我有猶豫過好唔好借,因怕佢會搶電話,不過佢大o架車停左係到,應唔會怪。借完電話俾佢後,跟住佢尾,佢用我電話打佢自己電話,但都冇響,跟住佢打俾佢d 朋友求救,我聞到佢有好大陣酒味,應該係有d醉,跟住撞車,我問佢報了警未,佢話冇,而家只想搵拖走架車。

跟住我吹佢俾番電話我,因我要趕住坐車返大陸,跟住佢找朋友求救,又想問其他司機借電話,其他司機冇理佢,佢d朋友又好似突然收了線定唔知點,佢問我有冇車牌,我話冇,結果最後我都攞返電話,因我不能再遲了。

我離開後,係度諗好似幫人幫得唔夠,so我只好幫佢祈禱,希望天父派另一個天使去幫佢啦!

7:30準時開車上中山,坐了2個鐘頭車,我地今次參觀的幼稚園比起舊年遜色多了,好殘,環境佈置一d都唔吸引,再睇佢地間pre nursery學校時,直頭覺得自己返了去自己細個的幼稚園,佢地呢到既發展比香港慢了20年,如果我係家長,我係唔會俾自己既仔女讀d環境咁差既學校。

飯後,下午去參觀孫文公園,呢到我以前o黎中山時都去過,諗番起都應該係十幾年前既事了,跟住去了行步行街,食埋晚飯,8點就坐車返香港了。

台長: 車人
人氣(100) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文