24h購物| | PChome| 登入
2006-03-10 12:27:14| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

日遊(九)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

入到去那時經已落細雨
又凍又濕
個心情唔係好興奮
之後諗住買左件雨衣(=戰衣)
點知著左無耐佢竟然”出太陽”
……
算~!
都好
可以睇到巡遊

之前講緊食爆谷
佢地那邊的人真係好鬼瘋狂的
一個二個無論大人定細路仔
都會有一個筒係佢地左近
那個筒就係裝爆谷ga喇
一人一個經已好誇張?
都未算
佢地有d係會一個人兩筒都有
我地兩個人食左成日都未食完一筒
但見佢地就食完一輪再翻(添)再買都唔少人
所以話呢

佢地那邊仲要唔同香港的口味
都幾特別
我地那筒係椰子味
都叫幾正常
之後見到有咖喱口味的
好似都仲有其他口味
但我就唔記得喇………(太耐先寫的關係)

在我地收起件戰衣的時候
我地去左個灰姑娘城堡(那時係下雨同就o黎停雨之間的時間)
所以我地決定玩室內遊戲
那時以為係玩d白痴game
點知一入到去就黑哂
原來個主題同個城堡一點關係都無!
類似係做勇者去打低惡魔啦(最後先知)
但係最得意的係隔離個日本小朋友
好鬼得意
全程都係咁o係度話”怖い”(KOWAI)即係好驚咁解
個爸爸就係咁同佢講”大丈夫”(daijoubu)即係無事無事(呢個情況下的意思)
到完左走緊個小朋友都仲係咁講怖い
成班人聽到就o係度笑^^

但係對小朋友嚟講都真係驚
一來好黑好暗
入面的人物都有化下d惡魔妝咁
有度我聽到佢話有條巨龍在我頭頂附近我經已有點怕
因為唔知佢個樣會係點嘛
個心真係有點緊張

點知選勇者那時掛住同男朋友講嘢
舉唔切手
(飲恨....)
最後咪都係講d正義必勝的東東

玩下睇下
到我地去Winnie到喇
睇到佢個FAST PASS要拿到夜晚九點幾
(10AM==>1:40PM)
(1:40PM==>9:XXPM)
幾誇張AR
真係好彩我地有先見之明咋
BUT
都係啱小朋友多D
但係若果真係好鍾意維尼的話都值得入去睇睇的

因為那個星期係萬聖節
所以佢地都有D限定的東東
例如:爆谷筒會出一款萬聖節的圖案啦
入面有工作人員會扮女巫問你問題然後派糖啦
仲有間鬼屋TIM
我本身好想入去
但係成日都好多人排隊+我身體經已疲累
所以最後都無入到去

夜晚睇完煙花(好似被騙咁)
就回家喇







台長: 小敏子
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文