24h購物| | PChome| 登入
2004-07-14 21:48:03| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

乖女!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我睇翻舊雜誌, 找了來自新monday私之週記第10回,阿sa的週記:
今個禮拜日係父親節, 好多人都會者重母親節多過父親節, 但我公平, 兩個節日都咁重視! 今年應該同唔到爹o地慶祝, 但我一定會細心去揀份禮物俾佢. 記得以前送過多禮物俾爹o地, 有手表, 電話同鬚刨等等, 佢都好鐘意. 不過, 我最想送俾爹o地o既禮物就係同佢去旅行, 但一定唔可以o係東南亞, 因為做o野己經去過好多次,反而返加拿大見下o的親戚都幾好.
好記得細個因為爹o地, 媽咪分開, 於是有時間我擔當[廚師]一職, 等爹o地收工返o黎食, 佢最鐘意食我煮o既[薯仔燜雞翼], 成日問我點解我煮o的汁咁惹味, 問我o係邊度學返o黎. 我見爹o地咁鐘意我者o野俾佢食, 所以有年父親節我專登引佢出街, 然後成個下年自己o係廚房[團團轉], 為o既都係煮3食送1湯同爹o地[燦檯腳]. 爹o地當然感動重講o左句: [卓妍真係乖女!]
最後我想同爹o地講:[你唔使成日擔心我冇得訓, 我每日訓4,5 個鐘已經好精神o架喇! 你都唔好成日咁頻撲, 如果唔係就唔型仔o架喇! 父親節快樂!]
好感動呀, 我都好想有阿sa依個女!!

台長: Tom
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文