24h購物| | PChome| 登入
2003-11-09 02:43:53| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

返工..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4/11
今天約左阿康一齊返學…
今天上photography,D測光都幾複雜下wo..
不過終於知道曝光補償有D咩用…yeah~!!
之後阿sir又show佢D作品…
實在太巧合啦….. 竟然又是雷生春……. 這座舊舊舊樓
不過,條友竟然認識雷家後人,俾佢進入內部影相
裡面的裝飾和擺設雖然多有破爛,可是依然有一種珍貴的感覺
加上佢gei技術,真是壯麗…
後來才發現,他是與我一樣在同一天拍攝雷生春的,只可惜我是上午
十一時左右拍攝,他則是在一時左右拍攝,真是可惜..~~!
我在幻想著可能我也有機會入內欣賞參觀一下呢…. 超級可惜
嘩…阿sir D professionals 部相機成3皮幾野.. 無得頂 無得比
下課後,便忽忙地趕往沙田…. 今天是第一天開工呢
去到centre…. 得到一位男同事的協助下,就好像有明燈指引一樣
感謝上天~~
開始的15分鐘,我真的過份緊張…D程序錯晒.. 幸好有他助我一臂之力
可是,我卻覺得被他監聽著,也是有壓力的
放break時間,與他一起往canteen.. 超多人…. 一D都唔鍾意.
那天晚上聽了6個小時的電話…差點兒嘔電…
整晚也是被動的時間…..
有D阿伯也太過執著啦.. 何必咁搏咁盡咁冇耐性咁冇惡咁鬼祟????
有D case 都幾搞笑…哈哈..
助我解悶…嘻~!
成12點幾先返到屋企食飯…
可是卻有充實的感覺…好事丫~!

台長: 拖肥糖
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文