24h購物| | PChome| 登入
2005-06-09 22:48:28| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2/6 (第2日)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2/6 星期四

昨晚收到命令
要今早8點在cgo 玻璃屋(中環政府總部)擺陣
走左班船, 立即搭的士去尖沙咀轉船
驚死遲到
最後都冇遲
但入到去, 只見香港電台行家到左
仲有一兩間電視台cam man 黎左
見到去港台錄音時講過兩句的師兄
佢係第一個俾咭片我的人
其間, 行家都開始黎到
而且見到幾個問責局長上班
接著, 等到0930, 唐英年就施施然行落黎
話支持當奴參選
而且會同行會人士留任
十幾分鐘後就走左
玻璃屋又回復平靜
料又唔使報, 編輯話睇左電視live wo..
浪費我一番心機,
但後尾又打番黎拎料

我同其他行家一樣
都奉命留守
痴線!! 個刻只知時間是停滯不前
足足等左五個鐘
其間, 有cam men 訓左,
我就睇自己買的報紙啦 (得港聞版)
大家不停share 個兩份報紙
睇到d報警爛, 都只係1200 左右
肚餓啦, 一齊去買飯啦
突然架車牌寫住 fs 的車駛入黎
氣氛又緊張起黎…
又埋位set 咪插線
但唐唐又冇講野就上左office
佢架車又唔走wo
搞到我地又唔郁得
跟住佢一點幾又出去了
終於有飯食
食完又等…
打俾編輯
佢叫我走…
勁開心….好似放監咁….

之後去會展睇show
又要等, 企係度等左半個鐘先入得
個場set 得好靚…
但內容欠奉
得成龍同隻鬼係度talk
一個講英文, 一個講pth
唔識聽, 好大鑊
加上冇得卟咪…
唔知點錄音
幸好有同事黎左
佢教我插線落sound box…
但係唔知咩原因下, d voice 爆晒咪
好在又係佢, jimmy同事搞掂
睇番新聞稿, 邊間搞個function 又冇講
問pr 又答我唔到.
內容又唔知講乜
切入個angle 又錯
真係天亡我也

老細叫我番公司寫稿
十萬個唔願意
心想
完全唔知點寫
佢應該會教我寫
咁佢應該會問我有咩料
答案係: 冇料

老細叫我同marco入studio 睇六點正點新聞
先知原來兩個老細要身兼editor 同anchor 兩職
其中一個更要扮記者出bite …..仲出幾次tim
認真體會到什麼叫資源短缺
……………………
今天雖然是灰色的一天
不過並非絶望的盡頭

台長: 拖肥糖
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文