24h購物| | PChome| 登入
2004-12-11 21:08:16| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

12月6日 旺角遊~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

@.@

嘻~~ 都係分開返d日記打XDD

幾呀日放埋一齊好亂呢~~~~

12月6日 星期一

旺角遊

今日約了小娟姐見見面 食下飯呢 ! 諗住行街街TIM ~ 但係呢 娟姐仲未放工XD
咁唯有我自己係旺角行LA~ 一個人行旺角 都可以買好多野架 ~
我買了一件衫LA一盒眼影~2條電話繩~ 但都係用左百幾蚊~
之後同娟娟 去左一間 叫 鳥居既日本野到食 ~ OK LA D野食 又唔係好好食果隻但都唔差既~~ 每人都係食左50雞到 ~~
好耐冇見娟姐了 條友依然傻傻地的 好鬼死鐘意你姐~
原本仲諗住叫埋婷姐出黎 婷姐話又未知自己幾點放工~ 佢話下次先~
好啦 就下次先LA~

但 食食下飯C父打黎~~問我係邊~~ 噓~人家今日出了MK ~你唔係唔知呀~ 之後佢話佢悶~冇人陪佢食飯~ 問我俾唔俾佢黎~~ @.@ 噓~你都咁問LA~ 我仲可以答D乜先~
但我都係講左句你鐘意LA~ 我有FD係到喎~~ 但佢都話冇所謂~ @@ 咁佢咪出LO~
之後 ~ 我同娟姐繼續白白痴痴旺角遊~仲有去左朗豪廁所~ 好暢快XDDDDDDDDDDD

@@之後佢去左仙跡岩開飯XD 咁我LEE D 梗係屈佢一杯野飲架XDDDDDDDD
順便請埋我個FD LA XDDDDDDDDDD
噓~杯野飲我應得架XDD 佢今日整瘀左我隻手指黎 ~~ 痛死我了~~ 幾陰公的~
佢衰LO一野抬起我 攪到我撞到到門~~ 砰一聲~ 仲有呀 今日學校火警LA~ 攪到好遲至走得~~ YEAHYEAHEYAH~ 爽死了~~

講返果日MK遊先~
之後到10幾點送左娟姐上車 我就同佢一齊搭車返屋企~~
@@佢又想拖住我了 @@ 但係呢 D人有女友LO~ 我已經唔俾佢拖了~ 同佢拉扯左一陣~唉~算了~~~~ 咁我到LIFT口了~佢竟然同埋我入LIFT ~ 出LIFT果時仲想攬住我~
@@ 嘩~一手推開佢LA~~


======

無法愛下去 都要獨自地安睡
各自覓尋伴侶 不必說下去



台長: 蕉一@toby
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文