24h購物| | PChome| 登入
2008-01-17 19:03:51| 人氣317| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Duke’s Burger 生日晚宴


今年文麗氏為我找來的生日晚飯地點,就是位於SOHO區的Duke’s Burger。
一餐很富貴的生日晚飯,第一次以漢堡作為晚餐,結果...更係要再戰下一場啦,呵呵呵~

全場最貴既漢堡“松露鵝肝漢堡”就甘俾我係半個鍾內掃左入肚,幾錢....吾好問我,因為我無分俾錢,哈~ 味道嘛.....第一次食鵝肝,味道算不上一食驚喜,不過滿有新鮮感的。

值得一講既係佢既環境,入到去,完全忘記了自己身處香港,如果同情人去食氣氛真係一流;地方就比較細,好彩吾係太焗束,都算不錯。

如果有機會去食,記得食佢d小食,好好味,不過就要吾怕熱氣啦(笑)。

更係要黎返張大合照啦~

之後我們轉去了一街之隔的一間cafe 食甜品,老實講,除左個朱古力蛋糕,其他都吾好食,友人話可能吾新鮮啦,不過我就覺得係佢地整得吾好食囉....

是日又食又拎....多謝各位喔~~ 謝!!

台長: 夢夢貓主人
人氣(317) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 貓貓密語 |
此分類下一篇:“西遊記”生日晚宴
此分類上一篇:草草的禮物

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文