24h購物| | PChome| 登入
2006-05-28 01:25:15| 人氣65| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我地係至top ge...kim 話: it’s lovely!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

woo.. 終於成身鬆左... 個performance 終於完曬啦!!
以後唔使再咁趕返去練..但唔知點解又好唔捨得喎..
我係cast1, 個character 係一個好開心.. 但又好煩既女人mrs. soames.
其實唔係好難演佢個角色.. 只要好開心咁笑住講就ok..
25/5個日係cast1表演..化左好濃濃既妝..
本身皮肤己經乾家啦.,.. 咁搞一搞真係變脫水呀..
表演個晚我覺得自己己經try my best..so no regret!!
好開心.. 無唔記得對白.. 咩都做到足...
表演完個陣. 謝幕個陣..stagemanager 多謝d 人..
個個叫professor keith 落黎..個一陣真係好感動呀...
眼光眨下眨下.. 想喊.. 因為真係覺得好成功個晚個表演..
到左第二個.. 上applied ling 既時候..
professor kim 讚我地個個做得好好..
佢連我個對白都講得出.. 佢話: tiara, it’s lovely!!!
好開心.. 我覺得如果觀眾記得你一兩句對白, 即證明你個角色好深刻印象..
落左堂.. 我企係樓梯口.. 佢見到我係度發呆.. 又講多次.. it’s lovely..
26/5個晚係cast 2.. 呢一晚己經無左琴晚咁雀躍..
不過個個人係呢一個theater performance里. 個個都做得好好..
盡曬力去perform 自己最好既一面.. 我地係至top ge!!


台長: Pretty Tiara
人氣(65) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文