24h購物| | PChome| 登入
2004-08-24 02:15:25| 人氣140| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

不知道為什麼

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我一直等到太陽升起
不知道為什麼 我沒有來
留你在充滿歡樂的房子裡
不知道為什麼 我沒有來
不知道為什麼 我沒有來

當我看到破曉
我盼望能展翅飛走
而不是跪在沙中
用手承接滴落的淚珠

我的心被酒溼透
但是你將在我的心中
直到永遠

橫越無止境的海洋
我將會迷醉發狂而死
我只剩一個空的架子
一個人往前路開去

我的心被酒溼透
但是你將在我的心中
直到永遠

什麼讓你不停的流浪
不知道為什麼 我沒有來
我像鼓一樣的空虛
不知道為什麼 我沒有來
不知道為什麼 我沒有來

I waited 'til I saw the sun
I don't know why I didn't come
I left you by the house of fun
I don't know why I didn't come
I don't know why I didn't come

When I saw the break of day
I wished that I could fly away
Instead of kneeling in the sand
Catching teardrops in my hand

My heart is drenched in wine
But you'll be on my mind
Forever

Out across the endless sea
I would die in ecstasy
But I'll be a bag of bones
Driving down the road alone

My heart is drenched in wine
But you'll be on my mind
Forever

Something has to make you run
I don't know why I didn't come
I feel as empty as a drum
I don't know why I didn't come
I don't know why I didn't come


有新的讀者肯花一個月的時間讀完我的文章,真的是很高興,並且補一句歡迎.
目前我在適應新的環境,連有極大感觸的東遊記都無法完成,只好一切順其自然.
青山依舊在,幾度夕陽紅.

台長: 摸魚兒
人氣(140) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文