24h購物| | PChome| 登入
2008-12-20 02:57:56| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

奪命飛車,,

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

HOHO,,今天開始放假lu,,晏晝同左明哥去左香州,,
去香州做咩呢,,原因就係佢想做矯視,,戈間醫院喺戈度,,
叫婦幼,,口甘我地坐TAXI過去LA,,真係好恐怖WOW!!!
好似玩緊Crazy Taxi口甘,,目弟見大陸戈d駕駛者,,都登佢地屋企人擔心,
真係好耐冇搭過大陸戈d Taxi,估唔到戈d司機ge駕駛技術高超成口甘,,
唔去到前面架車後面都唔會踩break,,大佬,,我好想過聖誕,,
我好想食聖誕大餐ga,,我唔想口甘快就冇左我呢條短短ge生命@o@!!
HO,,結果平安番黎lu~,,

今日地下商場全體熄曬燈,,連下面等巴士戈度都係,,
下面戈度平時已經都唔算太光ga la,,得d黃燈,,e+仲黑烏烏,,
真係目弟緊咩都唔知,,比人um左荷包都唔知點樣追好=.=!!


晚上朋友打比我話Wynn有得出糧lu~,,YEAH!!!爽YY~~
雖然得$373.5,,應該,,我唸我冇計錯,,但都好開心,,^^~~
本來唸住同埋羅拉放左學後去Wynn出糧,,但戈度叫我等廿分鐘wor,,
口甘即係局住我聽日先去,,跟住去左食柴魚粥,,好好味!!
羅拉話有份聖誕禮物送比我,話一定要到日本先可以刪wor,,好expect^^~


阿爸呢一刻生日lu~,,過左12點,,聽晚去東昇打邊爐!!!
阿爸真係好,,生日有去旅行作為最好ge生日禮物,,呵呵呵
 
P.S(呢篇日記打錯and打溜左好多字,,改左好多次先搞掂,,)


台長: SuN*♥
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: mY - LifE,, |
此分類下一篇:聖誕大餐,,聖誕燈飾,,
此分類上一篇:上班了,,

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文