24h購物| | PChome| 登入
2008-12-14 04:25:30| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

上班了,,

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

得到了科大同學仔(朋友)的介紹,,今日第一日喺永利上班了,,
但此上班不同彼上班,,只係有宴會戈陣先有得上,,還好吧,,
好過乜野都冇得做la..時薪又不俗wor,,45蚊一粒!!

今日約左個朋友and另外一個都識ge科大同學仔3點半喺MGM戈度等,,
喺Wynn戈條員工通道入去,,真係令我眼前一亮,,發現自己真係井底之蛙,,
換左套老西(本人第一次着,,蠻帥喲!!)就去左for員工食野的resturant,,
我今日係番5點半,,但點解3點半口甘早番黎呢??,,我本身都R曬頭,,
但了解後,,原來係我個fd想早d番黎食野,,haha,,果然夠Smart!!

到了5點半後,,team leader Simon安排曬d崗位之後就行動la,,
原來今日係"葉王聯婚",,我係一名新手,,真係乜野都唔識,,
人地叫"中間位"出去,,我又冇出wo,,
但最後好采我夠醒目記得戈個leader mark我個名戈陣係mark喺中間,,
算la,,廢話唔多講,,講point la,,point就係個宴會都ok大la,,幾有feel,,
見到對新人結婚都登佢地開心,,但我覺得稍為兒嬉,,
d賓客掛住自己玩自己,,連拍手掌都懶濕佢地,,登對新人可憐!!

好似講左d題外話,,入番題先,,皆因e+已經4點20分左右,,我很累了,,
說多無謂la,,只係想說好累la,,我明白一個新手是會經常被人點去做野,,
但相比起之前做KFC真係好得多,,時薪最大明顯!!
由5點半開始做到1點幾左右先完,,最後晚會end之後,,都要我地汁番d野,,

又成日比另外d leader點去做呢樣做戈樣,,做完呢樣番到黎又點我去做第二樣,
雖然唔係只係我一個人去做,但..算la!!番工係口甘ga la^^~~人工高無所謂la~
最後換曬d衫就後就去番員工餐廳戈度食左餐超飽ge宵夜,,haha~~食盡Wynn!!


p.s(今日吞pork戈陣去左廁所自拍,,haha^^~
皆因戈個廁所d燈光太暗and太窄了,,所以張相又黑又影唔到成身,,)

台長: SuN*♥
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: mY - LifE,, |
此分類下一篇:奪命飛車,,
此分類上一篇:12月9日,,

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文