24h購物| | PChome| 登入
2007-08-07 20:31:02| 人氣138| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

花田少年史

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近在家最常看的電視就是花田少年史囉

而最常聽的歌就是花田少年史的片尾曲囉

真的很好聽唷

I Believe My Heart

我相信我的心

Whenever I see your face the world disappears,

無論我何時看到妳的臉龐, 全世界就會消失無蹤

All in a single glance so revealing.

即使只是驚鴻一瞥, 也是如此真情流露

You smile and I feel as though I’ve know you for years.

當你微笑, 我感到彷彿已認識你多年

How do I know to trust what I’m feeling?

我如何知道是否該信任我的感覺?

I believe my heart,

我相信我的心

What else can I do?

我還能做什麼?

When every part of every thought leads me straight to you.

當所有的思考都將我導向妳

I believe my heart.

我相信我的心

There’s no other choice,

沒有其它選擇

For now whenever my heart speaks, I can only hear your voice

從現在起, 無論我的心何時開始言語, 我只聽見妳的聲音

The life-time before we met has faded away.

在我們相遇之前的時光已經消逝

How did I live a moment without you?

我如何能過著沒有你的生活?

You don’t have to speak at all, I know what you’d say.

你不須說任何話, 我知道你要說什麼

And I know every secret about you.

而且我知道你的每個秘密

I believe my heart.

我相信我的心

It believes in you.

而它信任你

It’s telling me that what I see is completely true.

它告訴我, 我所看到的都是真的

I believe my heart.

我相信我的心

How can it be wrong?

它怎麼可能出錯?

It says that what I feel for you I will feel my whole life long.

它說我從你身上感覺到的, 終身不會改變

I believe my heart.

我相信我的心

It believes in you.

而它信任你

It’s telling me that what I see is completely true.

它告訴我, 我所看到的都是真的

And with all my soul

全心全意

I believe my heart.

我相信我的心

The portrait that it paints of you is a perfect work of art.

它為你畫的肖像是完美的藝術作品


以上是這首歌的中英文歌詞

等我會唱了

有機會再唱給大家聽唷

呵呵






台長: 雯子

您可能對以下文章有興趣

人氣(138) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 單純分享 |
此分類下一篇:益蟲或害蟲
此分類上一篇:快來推薦

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文