24h購物| | PChome| 登入
2005-05-11 19:18:35| 人氣12| 回應0 | 上一篇

是否太無用!?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

每次都心軟...

究竟我是否應該masquerading下去?

他唔再想理我喇...

我其實都有想放棄的念頭...

但還是心軟...


愛...要求的...
我們都做唔到...

點解他愛我但唔需要我?
他寧願give up 我/同我一齊的時間...
都唔願離開wellcome...
更要在xanga 刻意公開回應...

難道我就唔可以離開佢?
為什麼我要留下...
一直等....等....等.....等.....

難道我唔可以找個更懂得愛我的人?

之前都等了兩三年了...

我唔可以獨立嗎?

我唔信我無bf會死...

況且我都有=無!!!


唉......真苦命...

台長: wAtEr
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文