24h購物| | PChome| 登入
2004-03-12 17:18:30| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

{藍奕邦}

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

u may always hear his name from my mouth!
yes!he is really a genius!
he is also one of the musicians whom i appreciate!
although he is not handsome too,
he can reallly impress me!!!
let's listen to this song!!!
it is really good!

Everything's Gonna Be Alright
(Pong Nan)

新聞報導已太過多
不想聽到望到更多過錯
分分鐘有人說世界很難看
怎麼知那時有最終答案

* 世界上每日都有各樣怪事發生
 難道你又不知所惜 自閉家中過日晨
 倒不如大笑兩聲振奮
 然後繼續過下去 問題不要著緊

◎若是你 怕跌倒
 人越怕 統統也不妥
 但我知你也會有不安
 聽我說 everything is gonna be alright

天天有事令你發火
天天都有人你擦身錯過
不必等我來教你要怎樣過
你可知道你是我最佳拍檔

Repeat ( * ◎)

你笑或喊這地球也是照樣轉圈
從未會為我暫停
令我不可種壞你
倒不如做你喜歡那套
無謂坐著繼續怨 別人不會著緊

Repeat ( ◎ )

Nothing seems to be right
It's all up to you to make it right
And I'm always with you in this fight
And I said, everything is gonna be alright

台長: wAtEr
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文