24h購物| | PChome| 登入
2003-12-24 12:18:28| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

妹妹仔

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

有位同校低form妹妹仔打來找我妹妹...
我順便跟她搭0下訕~
in fact,她係想請我幫佢一個忙...

S:「姐姐,你可以幫我影張XXX的相嗎?」
XXX係7B一個男孩子~HEE!
(我當然乘機滿足我的好奇心!)

I:你覺得XXX好嗎???

S:OK LA~
張相唔係我要0架!!!
我個FRIEND鍾意佢咋~

I:仲有邊D高FORM男仔受你0地歡迎???
(男仔~請別MIND!你0地能找個beyond 2000,
我0地都一樣得!!!)

S:我聽過亞X,亞Y,亞Z咁LA~
(你0地係咪好想知!?
不過我可以話俾你聽你呢個自以為好多妹妹仔LIKE0既
唔0係LIST度!)

I:其實,你0地係邊隻LIKE?

S:唔知佢0地係咪SERIOUS...
佢0地就...........................................................
.....................................................................
.....................................................................
於是佢講咗佢0地點CRUSH!!
我一邊聽一邊笑...@^@


她會跟蹤他...


我0地0係5樓上堂,她們在IS LAB,
她會偷望過來...


知道佢參加TAI CHI,
明明無興趣都照報...


不停地COLLECT他的INFORMATION...





















心諗,妹妹仔真係妹妹仔~
再諗,自己都係個妹妹仔~

台長: wAtEr
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文