24h購物| | PChome| 登入
2005-09-25 11:25:30| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

24/9

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日禮拜六,喵喵放工之後就同豬豬會合,豬豬好乖乖咁一早落左旺角幫喵喵換ipod mini呀..跟住行左一陣街,去完紅蘿蔔睇好可愛的咪咪後就落city了..(如果將來自己有間屋,一定要養隻安哥拉貓或者史立莎bb..嘻嘻..豬豬你話好無呢?)

今日係city都係set ipod mini,玩下鋤大d咁又一個下午了,今晚喵喵好頭暈呀..唔話俾豬豬知都係唔想你擔心,同埋唔想你趕我返屋企咋..咁難得一個禮拜先見一次.咁早走好掃興架...

豬豬呀,其實每次我都好想你送我返屋企架,有邊個女仔唔想男朋友送返屋企喎,我每次都話唔洗其實我知你好,再用咁遠車程送我屋企只會減少你休息時間,我都有為你著想..只係係女仔立場覺得如果你想送我返屋企,就算我唔出聲你都會拎張八逹通跟住我入閘呀!當然你唔想送的話大可以話你好想早d返屋企啦..我都唔會介意架..只係想咪做啦..唔想咪唔做囉..我唔鍾意你每次只係用口講而無行動呀.....

其實係今年喵喵有兩件事真係好想做架:
1)去你屋企食晚飯(拍拖四年幾拖都未去過你屋企食飯,未正式去過你屋企,我覺得好唔正常呀,我經常都request,但係每次都被你reject,已經唔係鑽石咁高層次啦..好渴望等到中秋節以為你會咁做,但係都無,莫過話平時..唉...)

2) 去旅行,好想好想去旅行,希望十二月去到啦(等到我頸都長了...)

3) 送我返屋企,做到想做就做,唔想做就唔做...好簡單...^_^

台長: 喵喵豬豬
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文