24h購物| | PChome| 登入
2006-07-22 12:31:42| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

有外國人來飲茶

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨天有三個外國人來食中午飯呀
佢地想點餐的時候
原來係冇英文餐牌架
即係冇英文點心紙架
咁佢地又唔識英文
佢地咁多個人
我估英文最好係我了
當中包括阿連同我一地班一個男同學
佢叫阿蘇
佢好好人架
我同佢都係會放夜晚架
佢都會陪我等巴士架
佢的英文都係唔合格的人
所以我係餐飲部中
英文係最好了
你知我幾屎架啦
佢地都唔知真係幾屎

原來識多幾隻英文字真係好好多
我回去一定要操下先得
因為我仲想出來找一份好工做
唔想咁快就失業呀
你都要加油呀


我星期三的時候(你去睇戲那晚)
我,祥嫂,標叔,阿龜佢地幾個出來飲野吹水
我那時先知原來你都有好多人同你食同一行飯
你真係幾多對手喎
不過唔怕既
加油呀
^^

台長: somay
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文