24h購物| | PChome| 登入
2007-08-14 16:36:19| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無情情失業成個月

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

7月5日, 公司個董事長由大陸來香港, 有份文件之前FC都比左佢簽
後來有東西要加簽, 我就交去酒店RECEIPTION比佢
到左星期六早上7時多, 董事長打我手機, 叫我去酒店見佢, 說文件要親手交比我
我收到MESSAGE時已經下午3時, 我找FC, FC說 無理由要你去酒店見佢架啵
就叫我問前台有無野留下, 前台說有
我到5時左右, 我搵到董事長, 我們用英文交談
大約是說 董事長開緊會, 文件文左去前台, 叫我去拎
我說OK, 我會盡快去拎
董事長要回大陸, 所以說下次再見我

昨天FC從大陸回來, 說董事長說同我溝通唔到, 叫個FC炒左我

真係無情情加無奈

既然神叫我從STL轉到這裡, 一定有什麼要我學習的, 一定唔會唔理我

家下唯有日日在家數手指啦

台長: 雪詩
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 生活隨筆 |
此分類下一篇:今日心情
此分類上一篇:轉左份新工

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文