24h購物| | PChome| 登入
2005-03-07 15:46:20| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

怪怪的頭

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

件事係由星期六3月5日發生架

話說同亞媽同伯娘飲完下午茶,行完街,又未夠鐘食飯
行下行下去到我平時攪開頭髮的地方,咁我就唔小心行左入去/.
跟住咪唸住攪下個頭law/.

個好pro的姐姐仔就同我講 不如幫你電下啦, 電下面卷卷的, 上面就輕輕少少啦
...我又想比個驚喜某肥人,就聽左個姐姐仔講/.
佢先係幫我焗油啦,跟住又用保鮮紙保住我個頭蒸,跟住又卷我個頭用個8爪魚夾住,佢地說呢個叫咩咩燙池電啵= =完左之後又再用另一d野卷又噴水...
攪左2個小時出來....到比錢先知成7百幾蚊...心都尺埋

亞媽說好好看, 我當然有問我個個好好的細佬啦, 佢說”女人味係用來形容d30幾40歲的女人, 你係唔係想問我你有無女人味呀?嘿嘿” 蝦蝦

點知...個死肥人一見我就大笑說似獅子頭, 我個心直頭冷到冰點/.
昨天同肥人亞媽舅舅飲茶, 點知佢地問我個頭可唔可以拉返直...../.

今日...d同事都好厚度咁講, 幾好看啦, 不過前面卷左dlaw, 定下冰有人咁整架, 你今日仲帶眼鏡, 太成熟啦..../.

成個師奶仔咁,叫我以後點出街見人好?

台長: 雪詩

您可能對以下文章有興趣

人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 生活隨筆 |
此分類下一篇:喜歡祖兒3 新曲+精選
此分類上一篇:幸運女神?

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文