24h購物| | PChome| 登入
2004-03-01 01:09:16| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~BBQ DAY~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期六,永遠都是輕鬆,歡樂的一日(只因我的精彩的social life多是當日下年延續到明早懶洋洋的星期日)!
今day都是同事日,一早約了入恆恆的新居----馬彎(位於青馬橋與吸水門橋之間橋底的一個小島)bbq~
踏正中午12點正,大家就action啦~BBQ前大家去左荃灣唧四坡坊唧雲南風味<--好似咁上下名…..係荃灣新城市廣場後門,右手面,見倒四坡坊就會見倒呢間野!(見唔倒就入返廣場搵哈迪斯食啦~好似就執架啦~)
點解我要介紹得咁detail…因為佢好食!大家有空可以去試試……份量勁,好辣下,幾地道!大部份人都係食得好感動,成台紙巾~唔太食得辣唧人,記住事先叫人家落料輕手d~
大家都食到頂晒胃就即浦去街市買野,well…….個個食飽先去買野,well……見倒d foods有d想嘔~_~!....唔緊要~照單執藥!
入到青衣,泊底架車,再轉果度唧(柏麗灣)專線巴士入去(可能地產商要造出一個無煙小城,so一般車係唔可以駛入去),一入到,,,,,,嘩嘩嘩聲,,,,,,真係靚到不得之料,先上恆恆家擺底foods,欣賞下佢新居……..啊~~~好正呀!完全係平時係magazine見果d model dream house~~~~我地完全無客氣過自行一隊睇樓團,走,跳,坐,訓,盡情幻想呢個係自己唧新居~興奮到極點!真係正,多少少money可以買隔離坐睇晒兩條bridge----青馬橋與丁九橋!一覽無遺!不過恆恆可以係呢個案24yrs old時就可以買下呢個單位,又可以將間屋decorate咁精美骨緻,真係好了不起!...真正是一個懂得享受與投資生活的一位youngman~
興奮完落樓開始我地唧bbq,well….沿路都係見倒橋境,洋狗,見倒一隻好攪笑同有d笨唧貴婦狗,平時見果d總係d bad taste唧主人剃晒身上唧毛,剩番個頭,感覺懶貴掃但其實好肉酸!呢隻就唔同……..成身都有毛,成個波咁,好得意!忍唔住回頭望多幾眼~
正式開始我地唧bbq,安仔中途力加入,一行8人,很是快樂,亞霖今次坐我旁邊,歡樂聲變得更多(我同呢位同事的感覺係好奇妙,似是一對冤家,同事之中,唯一可以令我真正激起我怒氣,又是唯一會同佢會argue,打交(單向---佢打我,even佢身形排骨,但力氣絕唔少((賠率會一面倒)),經常地比佢後襲,令我失去平衡而相相訓係地下---擂台係office”连-從來唔理會周遭咩環境就來,經常失禮死人!),又成日騷擾我訓覺---當我熟睡中,無神神一個排骨人衝入來,好肉緊咁綷我塊面,當我有意識想要發佢難時(最憎人DISTURB我訓覺),佢就即走人,well….~估唔倒意慾何為?____?又經常地有意無意輕薄我(成個麻甩佬咁),最好唧係佢懂得如何欣賞我,挖苦我,只要走在一起,必定有火花出現~!so成日希望佢係男人就幾咁好呢~~
燒完大家巡遊一陣呢個無煙城,真係愛死呢度,入黑後,兩條大橋變得更靚同增添多一份浪漫,行住呢一條寧靜,似赤柱美利樓岸邊又似尖咀海旁的大道,真係醉死人~
*果度唧club house更是吸引死人,豪華得似人家唧五星級酒店,又有多間似泰國式的spa house~喔~really dream house~!
玩到7點多就要閃人啦,因為有下場,又是bbq with kandi and超人呢一班B.C. FRIENDS……陣容頂盛,開了3架車,但得7人-_-~!原因?太無聊…唔講啦~
目的地是赤柱,架駛途中,由於KANDI是新牌仔,佢行頭,經常地做左D不小心又太小心的出錯技術,令到太家坐車如坐過山車般EXCITING~!
去到係無爐架,因為太夜,即刻轉移地點----淺水灣…..大把爐~因為要錢,野飲又貴,打劫咁來~!ANYWAY大家純粹出來輕鬆下,吹吹風~當晚胃氣脹又來….一點食慾都無,只係食左個一小塊TOMAMTO~價值$98,真貴~
後場來左個KANDI的DESIGN朋友(ANDY),出自DESIGN世家,睇佢OUTLOOK仲以為係黑社會大佬~一點都睇唔出係做呢行~又是一位有為青年,但感覺好成熟~
燒完後,andy提議入西貢糖水糖水~一行剩返5人, 5人3架車,andy有感太luxury,先是入沙田,再是馬安山放底兩架車, ~再入西頁,and then back my home(天水圍)哈~就咁已經5點啦~KNADI算唔話得啦~
*呢一班大部份都有份適合自己的工作(平衡年齡24,5~),有自己的目標同理想,大家都是對自己,對生活質素有要求與會去追求的一班,同他們走在一起相處的感覺是會多了一點向前衝追求自己理想的生活動力~是另一種心靈的輕鬆~!(相信亦希望自己到他們的年齡時都一樣會有清晰的人生步向~!)
28/12

台長: 云香
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文