24h購物| | PChome| 登入
2003-11-16 21:54:10| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Root By Lyrics

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  尋晚買左本雜誌、介紹左幾個牌子我都好鍾意,所以又係時候搵彈藥將佢地掃哂返黎!近排成日都搵左好多關於Scratching既Movie,睇完當然覺得呢班DJ好勁啦!簡直就係嘆為觀止!

  
  有朋友問我,知唔知乜野係Linkin Park?哇!你真係當我鬼盤丫?佢地個名咁響,而家威過Limp BizKit咁多,又點會唔知喎!係喎!講開Limp BizKit,佢地好似出左隻新碟啵~不過我都係對Rock味咁重既野冇乜興趣!依舊奉行Break Beat主義!吹咩?


  跟得夫人,呢樣野就真係無可厚非既,幾時興聽乜就聽乜野,幾時與著乜就著乜野,我最希望香港既《潮流雜誌》、將人地唔興既野吹得行D,好似Dunk咁,俾你地煲到天上有地下無咁,有咁高炒咁高,咁就至Perfect喇!不過,Pink出新碟,我又好擔心被香港班垃圾DJ播到爛哂!一陣好似Dido首《White Flag》咁樣就陰公囉~


  香港人不嬲都係鍾意抄日本架啦,我都唔明有乜好抄,日本抄美國,香港又抄日本,咁做乜唔直接D抄美國o者?抄?點解自己唔諗?係無乜創意,定係無撚用?好似香港有個地頭蟲叫Double Dog咁,佢搞品牌冇乜野,但係個名可唔可以唔好咁「行」呀?真係好撚「行」呀!我聽完個名都唔想買你件貨!我地需要既係創意呀~俾少少啦!大佬!


  其實我都明白香港人點解鍾意聽K歌架,一來,D歌詞易明白,知道首歌係唱緊乜野,二來,易上口丫嘛,三來,大家三五成群,無個好人咁可以去唱K發洩一下丫嘛!久而久之,大家咪做左井底之蛙囉!不過有樣野又好搞野架啵,佢地聽外國野,一定會揀個名夠響同埋順耳既先會聽,照我既理解,咁樣佢地會覺得自己好「潮」。Eminem果首《Hailie's Song》內容係寫乜野?《Without Me》裡面串過邊位美國官員?《Shit Hits The Fan》串邊位歌手呀?邊個係little nigga呀?
係Ja Rule呀!知唔知邊個係Ja Rule呀?我估佢地連邊位歌手係東岸,邊位係西岸都未分得清!挑!學人聽歌!


  無計啦,又懶,又要學人聽,聽又唔撚明,又唔知人地唱緊乜,歌詞內容寫D乜!真係以為戴個Headphone,著到好撚「型」就真係好撚型呀?得個死人樣!根本咁樣同鬼佬拍功夫片無乜分別,因為真係虛有其表,有套動作片叫《標殺令》、真係睇完Trailers,真係屌到媽媽聲,無他既,一個唔識功夫既人拍功夫片!出到黎效果一定係唔掂架啦!最頂癮係,個導演塔倫天奴話自己好欣賞中國既功夫,又話要向邵氏,向深作欣二致敬,我心諗,鬼佬你收皮喇,呢D咁既宣傳技兩,同周杰倫玩雙截棍,打功夫,實質想打入外國市埸又有乜分別?

台長: Def Slim
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文