24h購物| | PChome| 登入
2005-06-18 23:33:23| 人氣23| 回應0 | 上一篇

18-6-2005

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈...我終於肯覆喇!!
我之前係唔記得應你呀....
o個排係考試ma~
遲遲下就唔記得o左喇~
sorry r~~

真係要多謝自修室喇咁..
如果冇佢~我o地唔會仲fd!!
哈哈~

升唔到我都唔會後悔..因為中5呢一年..
我真係開心呀~
如果有機會再比我玩...我就會仲開心^________________^~

係呀...
有一樣o野我好想同你講...
上年我生日呢..你唔係送書比我架!!
哈哈...係shine CD~袋~kitty手巾~糖!!!
你記錯晒喇!!!
哈哈~

ng...
我屋企整樓梯上樓上呀..可能~
我好開心呀~~
屋企裝修完可能我會癲!!
哈哈..
好期待有新屋住呀!!>v<~~~
到時我定必邀請你o黎...
你想bbq定食mum d豬扒呀?
哈哈!!
比你揀!!
我真係好興奮呀>v<~~~~~
如果我有自己一間房你不如o黎留宿一宵丫~
哈哈!!!

台長: sinyuen
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文