24h購物| | PChome| 登入
2002-07-02 20:38:00| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我好小氣

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我最近好覺得我自己真係好小氣.
其實我一直都知呢個係我一個好大既缺點,我試過改,但原來我重未改到,加上我係一個好好記性既人,一D好少既事,我都會記得好清楚,所以,有時都幾辛苦.
為著上星期的幾句說話,我今日仍會覺得好唔開心,雖然我知佢係講笑,但我得有D過份啦…浸禮實在係我一個我很重視既日子,佢雖然未能到來,我也有一點失望,但無所謂啦,佢都有寫咭俾我,我好開心架.但估唔到同見到面佢問我既第一個問題,居然是取笑我,揭我的瘡疤,可能佢唔係咁既意思,但給我的感覺卻不太好受,我對他的信任,是我樂於與他分享我的經歷,但…總之…有點失望…
另外,我覺得去短宣是一個大使命,是一個對我來說重要的事,我在想這種事不會是用來說笑的,但我發現原來我和人們的看法還是有點不同,我可能回應的方法有點失儀,但…我實在不知應如何回應,我的確……有點唔開心.

台長: 文小倩
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文