24h購物| | PChome| 登入
2005-09-20 17:29:15| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

17-9-05 Anniversary @ 迪欣湖

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一早起身準備出發去迪欣湖…好開心啊!~ (^o^)

今日亦都係爸爸媽媽o既結婚週年紀念!~上年我請左佢地去泰國旅行,今年人地又話唔好出埠,所以唯有遲D先去啦!~雖然今年只係迪欣湖,但佢地都好開心!!

其實本來只係諗住同爸爸媽咪去,但Kevin話想陪埋我地一齊去,所以報埋佢名!~我地8:30am去美心食個早餐,出發前心情係最開心..!~

好excited呀!!!! 上左旅遊巴士,好o野~第一站去迪欣湖~! 今日天氣好好,無落雨,重有風!~ 嘩,迪欣湖真係好靚呀!~ 一拎個相機出黎諗住影相,點知….發覺…我無入張SD- card落去呀 @o@ ..god!!!原來之前save相入電腦時,唔記插番張card...哎呀.....唔制呀!!~~~ 重諗住可以post上黎架嘛!~ 激死我啦!!!! 都係自己大頭蝦囉...!~ 不過唔緊要啦,我地遲d可以再黎過….(唯有係咁講....)

在迪欣湖行左一個round~~好靚呀!~最衰而家重未有水上單車玩啦!~我好想玩呀!~ 唔緊要,我地下次黎應該有得玩架啦 :) 大家都可以去行下架,雖然只係得個湖同d花花草草,但真係幾靚!~ 拍拖o既,夜晚去都幾romantic呢!~ ^^

去完迪欣湖,下一站係食buffet! 今日我整刨冰呀..好玩好玩!!!食完o野,就去黃金海岸! 落車時係無落雨,但係地濕! D沙都濕濕地…無得坐沙灘tim~ 在附近行下,睇下海景! 諗起爆爆..hahha~ (某一日我地同時間在黃金海岸,但我o係有小攤檔o個邊,佢o係海灘呢邊. ^^ )

5點幾散團了!我地去食晚飯!~結果我地決定去唱K!~ 我當然第一時間唱番隻 “他約我去迪士尼”啦!~好想快d有得去! 要等到11月真係等到頸都長~ 老豆同媽咪唱左好多合唱歌! 老豆重獨唱左隻 “lum歌” 俾媽咪聽,一路唱,一路攬住佢,又鍚左佢一啖!~ 好溫馨呀~~ 我點左好多Leon o既歌俾Kevin唱!嗯…都唱到10點幾呀~ 好開心..不過好累啊!~~~ @o@

聽日重要一朝早去“秘撈”.....救命呀....

台長: 孫女秘書
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文