24h購物| | PChome| 登入
2004-06-24 21:32:49| 人氣149| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我的野蠻好友(in廣東話)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

衰鬼肥婆呢排成日懷舊佢一班好友,我都唔執輸,“數”返我班朋友出o黎先。

﹝排名不分先後﹞

§仁人集團
主要成員有家類、震波、飛傭、修哥、公公,加埋我就合稱“仁人六君子”,另外再加埋譚君偉呢個特別號碼就湊夠七碌神棍。呢班人成日都鍾意去皇朝文化中心對開條天橋度飲酒吹水,練得一身好功夫,吹水真係唔使抹嘴,又鍾意去香港入貨,o係高登同信和都留低唔少腳毛。仁姐、肥婆、za姐、大家姐呢幾位呀姐級人馬當然唔可以唔記得啦,如果成班人坐埋一齊,真係勁過黃河缺堤呀!

§台大八子
當年台大146盛極一時,輝哥、呀仔、力持,再加埋隔離房o既恆少、肥杰、問題少男鄭敬生、子健,就係人所皆知o既台大八子o勒。想當年一齊o係度聚賭,賭到一兩點仲落樓下食埋宵食先訓,仲成日去督波,真係令人嚮往o既退休生活咁‧‧‧za姐、小豚都周不時走o黎趁熱鬧,連一聚學長例如大B哥、hmi哥等都得閒入o黎坐o下o架。

§雀友
講到最忠實雀友就非呀豪同埋呀昭莫屬,幾乎場場都見到佢兩個,通宵牌之後飲埋早茶先返屋企訓覺一D都唔奇。鳳姐同埋肥盈姐就直情係女中豪傑啦,話食你就食你,絕不手軟。呀珊呀瑩同埋呀婷一聚都時不時落場玩兩手,呀珊隻自摸手就真係諗返起都驚。呀強都唔可以漏,佢同春暉D雀技都出神入化,實能出大雅之堂。另外同我打過牌o既人實在太多喇,呀華、麻麻、扒扒、以及好多連名都唔記得o既人士,都打過一手。麻雀呢樣o野真係令我結識到四方八面o既朋友呀!

§同志會
會長為在下,副會長係佳佳、名譽會長肥婆、監委會主席za姐、執委會主席德德、秘書長豪輝、秘長係邊個?仲有名譽會長大家姐、同志會的女兒聽諦、精神領袖葉匯、顧問修哥,以及數以萬計o既會員,勢力龐大,大家萬眾一心、眾志成城。最大o既功績就係吹水,以及發明培記大富翁。

§好耐冇見
以前初一二o既時候同小新好熟,成日同佢一齊放學又屈佢請我食糖,但係後來大家分開o既文理組之後就好耐都冇見過面喇,對上一次係我o黎日本之前,人妖約我同佢一齊去M記吹水,o個次之前都有成年幾冇見過佢囉。卓卓、陳定邦、wilson、譚君偉、梁肇衡、肥仔等人o係初二o個年都成日去癲o架,諗返起都覺得真係幾癲o下。另外,我同陳定邦加埋尹劍o係初一正合稱狂歡三寶之事,唔知仲有冇人記得呢?

§其他﹝霞o下o既考試範圍一定有呢一項﹞
其實o係我生命中仲出現o左好多friend,例如有夫人、別別、小文、何浩明、薛頭等等等等,只不過係因為未能歸類先至未有詳述,唔係代表我唔記得你o地喎!

今次淨係數返培正班同級friend出o黎,呢度數到以外o既當然仲有好多啦,但係佢o地唔會睇到呢個台,打o黎都冇用。

o係呢個咁o既年代,我對我所有朋友o既唯一期望就係──要永遠咁開心,同埋記得有我呢條友仔o係你o既生命中出現過!

希望o係下次我望星星o個陣,你都同我一齊望住同一粒星星啦!

台長: 派翠克仙迪
人氣(149) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文