24h購物| | PChome| 登入
2005-03-02 00:40:46| 人氣308| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

勤勤力力做part time job~~i love giordano ^^

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1月26日

”人氣旺,生意好,家家戶戶齊shopping
giordano為你提供人氣賀年衣著服飾!”
無錯...我又返左佐記做pt
每年的寒假與暑假都係我回流搵錢的好時機
其實一個假期咁長對我黎講
不停洗錢不如不停搵錢
自知自己係一個大洗慣的人
唔搵邊有得洗.

好多朋友都埋怨我沒有時間聚會
要想想你地搵錢的機會多我好多
所以就唔好鬧我啦~~~我都唔想!!

不過今年返佐記做好開心
因為有好多好同事~~~
最開心係可以又同tweety一齊返工!
而且又可以識到rosanna 一個咁可以的同事!

唔知下次可唔可以又係佐記再聚呢!

台長: *SANDY*
人氣(308) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 生活點點滴滴 |
此分類下一篇:難得3個人一齊 off~~
此分類上一篇:一年的總結

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文