24h購物| | PChome| 登入
2003-10-01 17:20:12| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

喪丁真面目

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

其實想寫日記左好幾日架啦,但係我又真係好懶,所以就拖到今日放假先一次過寫翻幾日既野哩。星期日晚約左0係Lauterbrunnen 阿婆屋認識的有趣朋友仔gathering,果晚由peter organize,都算唔錯呀,每個團體都有代表出席,總共有七個人,我地都傾左好多野,當然有分享大家0係阿婆屋分別後的經歷,仲開始諗下個目的地係邊度,不過睇黎我有排都唔駛旨意有假架啦……唔知做乜講講下又講到生仔,聽阿doctor lam講,生仔原來好恐怖架,攪到我地話我地成檯都冇人會生仔啦,好彩從來都冇諗過生啫,anyway,果晚都真係幾開心,我本身心情唔係幾好,不過同佢地食左餐飯之後就好左好多……

但後返到屋企之後,又失眠,成日星期日晚都失眠,不過今次好慘啦,一訓著就發埋d好恐怖的惡夢,呢排成日都發惡夢,醒左心情都唔況靚得去邊啦,返工的情況都係咁啦,雖然星期一返工果時收到francis的SMS,都有少少鼓舞,不過返到公司,發覺連位都冇得坐,我mentor終於返左公司,不過就忙到野都唔得閒同我講果時,成個人都沉晒,究竟我幾時先可以overcome到呢d情緒呀?

星期二,好似好左d,可能同同事(多數都係SA1,因為我仲未識到其他人,仲有一個SA3)傾多左計,仲有又同Jonathan sametime 左都一段唔短的時間(thanks jonathan),咁我咪覺得冇咁情緒低落啦,但係星期三放假,又再情緒低落過,又聽到d好突然的消息,好為朋友感到不值,希望佢可以快d開心翻啦,其實我係有d傻,都冇乜唔好既事發生過,但係都情緒低落,不過我又控制唔到bor,當我唔係同朋友一齊果時就亂諗野啦,唯一方法都係揾多d人陪下我,但我又好懶去約人bor,真係麻鬼煩呀我。

不過大家唔需要太擔心我啦,因為我阿媽都話我自幼稚園都係怕陌生環境的人,個人好慢熱,一去到一個新環境就會唔開心,遲d適應左之後就會好d卦,我入u果時初頭都唔開心左半年呀,都唔知今次會幾耐我先可以好好享受啦,jonathan話我好outgoing,其實呢個只係好表面的我啦,呃得下人呀呢,其實我冇刻意去呃人的,只係我同朋友一齊時,我都會好開心,暫時忘記左我內心的囉囉嗦嗦,說穿了,我就是一個好怕寂寞好怕陌生的人。

台長: 喪丁丁
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文