24h購物| | PChome| 登入
2009-09-11 02:06:03| 人氣184| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Right here waiting

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Oceans apart day after day
海洋日復一日的不停歇
And I slowly go insane
而我逐漸的步入瘋狂
I hear your voice on the line
我在電話中聽到妳的聲音
But it doesn't stop the pain
但是卻沒辦法停止痛楚
If I see you next to never
如果我永遠沒辦法見到妳
How can we say forever
那我們怎能說永遠

Wherever you go
不管你去哪裡
Whatever you do
不管你做什麼
I will be right here waiting for you
我都會在此守候著妳
Whatever it takes
不管獲得了什麼
Or how my heart breaks
或是我怎樣的心碎
I will be right here waiting for you
我都會在此守候著妳

I took for granted, all the times
我始終這樣認定著
That I thought would last somehow
我曾想過或許是最後了
I hear the laughter, I taste the tears
我聽見笑聲.我嘗到了眼淚
I hear the laughter, I taste the tears
我聽見笑聲.我嘗到了眼淚
But I can't get near you now
但是我現在不能接近妳
Oh, can't you see it baby
喔!難道你不能發現嗎寶貝
You've got me going crazy
妳使我瘋狂

Wherever you go
不管你去哪裡
Whatever you do
不管你做什麼
I will be right here waiting for you
我都會在此守候著你
Whatever it takes
不管獲得了什麼
Or how my heart breaks
或是我怎樣的心碎
I will be right here waiting for you
我都會在此守候著你

I wonder how we can survive.This romance
我好奇我們如何在這羅曼史中生存下來

But in the end if I'm with you.I'll take the chance
但是如果結局我倆在一起 我願意冒這個險.

h, can't you see it baby
喔!難道你不能發現嗎寶貝
You've got me going crazy
你使我瘋狂

Wherever you go
不管妳去哪裡
Whatever you do
不管妳做什麼
I will be right here waiting for you
我都會在此守候著妳
Whatever it takes
不管獲得了什麼
Or how my heart breaks
或是我怎樣的心碎
I will be right here waiting for you
我都會在此守候著妳

 

 

Waiting for you

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

很棒ㄉ歌

但歌詞總覺得讓人有點....

像變態= =??

哈!!!

不過真的挺愛這首歌的

若真的

一輩子

我會珍惜...

 


 

台長: 小翁

您可能對以下文章有興趣

人氣(184) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 歌詞 |
此分類下一篇:美麗女人
此分類上一篇:路太彎

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文