24h購物| | PChome| 登入
2003-08-21 23:02:51| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

15-17/8 Civil Ocamp

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一連三日的Civil Ocamp…..
好開心a.. 之前期待左去好耐lu~

15.7.2003 第一日
’峨嵋’組成員…
四個組爸,一個組媽,一個spy加9個組仔.

係artium集合, 互相認識,
和想組的cheer~
我地想左好耐都未想到..
阿p Roy走過來, 叫我地快d諗
我地既組仔, 成為左全個camp的第一個……=.=
最後練好動作和cheer~

之後去鏡房玩mass game
dem cheers, 玩mass game….
好似睇返自己year1時參加ocamp時那樣.
很多事情也是和去年一樣
感覺很特別..好搞笑
最好玩的是剪情書那個game

在LG7吃晚飯,可能是剛認識的關係, 所以大家也不是太嘈

晚上的節目係orienteering
今次我負責守check point
守的地點是seafront的籃球場
唉.. 好慘a.. 不停地下雨..
好無奈.. 有籃球都無得玩
(ps雖然我其實唔打籃球, 但有得玩下都好)
第一組好早就到. 我同組爸勁大隻都未行到他們已經到了
最後竟然要陪佢地跑去籃球場…..
個tank都唔係好難. 我地又好好人無咩留難佢地
所以佢地都好快走lu~~
我地就超無聊咁等等同等
等好好好耐都無一組來到我地的checkpoint…
差不多要一個鐘先有一組….灰
又落雨. 無野好做.
好彩同勁大隻都可以吹下水
又叫ex-co來同我地吹下水
又拍下照..
之後到10點鐘.. 球場關燈..
停左雨但連玩下籃球都唔得…
灰…
打電話同另外係’風洞’的組爸吹水..
叫tony爺走來陪我地,
仲有ex-co志煒.
我地玩拍蚊.. 哈哈.. 第二個version我都好快估到..
勁大隻同tony爺都估左幾耐都估唔到
勁大隻拍的動作係經典..
tony爺仲拍左張好正的相

終於等到最後一組..
那時已經差唔多12點lu..
d組仔組女都跑左差唔到4個鐘lu~
見到佢地都幾辛苦.

記得去年我都係同我的組員跑左一個下午
有一個checkpoint提示是’無人住的hall’
我地以為係hall6,所以由artium跑到hall6
點知原來最後發現係sports hall.
一來一回.. 跑左成個鐘…想死

回到我地住的hall1….
晚上當然唔可以去訓啦
所以我地叫醒所有的組仔要佢地吹水~
吹左一陣又join Fiona 那組一齊吹水…講鬼故..
(哈.. 去年我組都係join Fiona那組)
到左5點幾. D組仔組女頂唔順
去左訓先
我地d組爸組媽自己繼續吹
講的topic好笑好多. 因為大家熟d. ~~
一直到講到叫組仔起身, 食早餐

16.7.2003 第二日

我同二個組爸無去食早餐. 打算一直訓到食lunch唔去水戰
點知另外的組爸和組仔在食完早餐之後
特別返hall’叫醒’佢地…
所以最後得我一個無去水戰.. 早知一齊去啦.. 佢地又唔叫醒我>.<
不過我地的組仔. 就因為水戰而傷亡慘重…見到佢地都覺得慘.又唔知點安慰佢地….唔通因為我地係’峨嵋’~

下午係sport hall玩mass game和跳camp fire
camp fire.. 好好玩..
大家都跳得好開心.. ~~~

阿patrick因為太悶. 所以不停叫我地爆佢係spy~
因此我地去café食dinner時好努力咁放hints
但我地d組仔組女竟然估唔到.. 有無搞錯
佢都好明顯, 成日都同我地好熟咁談天
佢又唔係hall訓.. 大家都估唔到…=.=

晚上係’金童玉女’
唔通我地組真係不辛…
一開始玩, 就跌親我地的組女
好彩無事..
之後睇人玩. 特別開心~

pub night
有magic soc表演
之後由yr3的組媽帶組女來介紹開始
我們組媽便group所有的組女在一起
互相介紹,認識
組女們. 你們要互相照顧啊..
點知d組爸不滿我地話我地開’婦女會’
:p
你地唔好妒忌

帶佢地去LG2參觀
本來想去下其他地方. 不過很很很大雨. 所以最後也沒有去

返hall之後,
繼續吹水..~~..吃杯麵
又一晚~

17.7.2003 第三日
最後一天
大家也很累了

上午係大總結
爆spy, 但因為場地的問題.. 都唔好玩.>.<
sponsor介紹好悶.. 個個都訓哂

joint soc mass game
dem cheer.~ civil好野…~~
見到我地的組仔組女開始熟d..
可以自己開始談天.唔洗我地叫佢地…

之後篤背脊, 都幾好玩
多謝寫過我的人..

最後到火雞
拍組照,大合照
映左好多相~~~

因為有上年組媽教落的經驗, 所以一早係南北小廚定位飲茶
好開心, 大家一齊飲茶
飲完之後
玩’磁場’… 超好笑
跟著去barn B教reg course的內容等等
5點幾先離開科大
civil ocamp終於完結

總結:
三日二夜的civil camp好似真係太短了
最初, d組仔好靜, 好摺.
幸好, 最後大家都開始active返d
做組媽真係好開心
d組爸都好好人
只係tony爺唔知點解成日失踪
勁大隻, 阿牛, frankie都係好好的組爸
spy patrick都係成日唔見人
大家對我都好好..
多謝大家

好快就要走lu..
剛剛和大家熟便要走了
有點捨不得
好難先和大家同學開始玩得熟..

希望下年返黎時.. 唔洗一個人孤獨咁上堂
做人都係唔好咁摺…
我year1時真係太摺了. 只係同自己的friends玩
唔係好識其他人…好失敗
希望組仔同組女唔好好似我咁.. 多d參加活動啦

現在開始, 我要擴闊自己的眼界
認識多些新朋友~~
^.^

後記:
返到屋企吃完飯之後無咩好做
所以好好好早就走去sleep
8點幾就sleep.. 一訓就訓到第二朝的9點幾..
哈哈哈… 睡返足了~~~

台長: 340兒童病房
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文