24h購物| | PChome| 登入
2004-07-31 02:12:25| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

wing come back please!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

wing
妳現在那兒?do u known i waiting u for a long time ?maybe u don't love me anymore but u can't 咁樣 say bye bye.我真係唔想接受失去妳,好辛苦,好痛.好恨自己點解...........
雖然我哋一齊時間唔長,但所有回憶都是美好的[所有我哋發生的事,我永遠都不會忘記].如果呢嗰世界上真的有來世,我希望可以係你身邊,不論是什麼關係什麼身份,只要在妳左右已足夠了。

wing i really want to see u again ,WHY ?
神呀!點解要帶走一個咁善良,咁堅強,豁達的人????????????

wing 如果你睇到,比我見吓你.我真係放唔低你,以前唔得現在也是.
我愛你!

台長: R_life
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文