24h購物| | PChome| 登入
2004-07-31 01:41:41| 人氣36| 回應0 | 下一篇

719 US~~~~惡夢的電話

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

US7月19日8PM,我痛失了一位十分重要的朋友MARISA LAU My X WING...
在香港時間下午1時多,BUX致電給我,告訴我妳發生意外,在US醫院深切中.......在未瞓醒的狀態中不知所措,不久就失控了........只想可以盡快見妳,叫醒妳................前後不到三個鐘就永遠失去了妳.................
我可以點?我只懂哭,哭,哭.....漫無目的地四周圍行...
我真係唔想接受呢嗰事實,真係唔想......妳返嚟呀.....!呀!呀................................................................................................!!!!

************************************************************************

妳是我一生人其中一個大遺憾,記得第一次我給妳的感覺係[串]哈真攪笑....問妳鐘意我什麼,竟然係串..妳比我第一個感覺係傻,邊有人鐘意比人串,真得意........一年後妳從US回來仲記得我好開心...那天晚上妳突然在我面前出現令人非常失禮,差點就哭了.
我好後侮一時之氯而放開妳.............I LOVE U FOREVER!!!!!!!!!

Now i just to missing u , i want see u again!!!

如果有倒流,我一定唔會再放手,死都唔放.我等咗你三年啦,仲差少少就見到了,點解唔撐住呀!我真係寧願........
















台長: R_life
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文