24h購物| | PChome| 登入
2004-03-02 22:09:10| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我的父親母親

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我的父母,其實很可愛。

(一)

老爸讀娛樂版,見《迷失東京》導演蘇菲亞哥普拉的報導,媽媽走近插口。

媽︰「知唔知蘇菲亞係邊個個女呀?」

老爸為保面子,便緊張起來︰「唔好嘈,等我睇吓先,蘇菲亞……蘇菲亞羅蘭個女……」

我和媽媽,哭笑不得。

爸繼續︰「蘇菲亞……哥普拉,哦!哥普拉吖嘛,教父哥普拉嘛!」

媽︰「咪好似王晶同王天林咁囉。」


(二)

爸︰「原來《迷失東京》參考《花樣年華》,都係講中年感情危機。嗯……我咪係中年感情危機囉。」

一說完,媽媽立即瞪著老爸。


(三)

爸︰「我哋係咪有《魔戎》一二三集呀?」(老爸,第三集未出呀)

媽︰「一集好長架,要睇好耐架。」

爸︰「咁咪要睇幾日?等我瞓足精神先睇喇。」


(四)

老爸見《種計》影碟廣告。

爸︰「尼古拉斯基治,我偶像呀。」

媽(又插口)︰「白頭佬嘛,我同事英姐話係佢偶像呀。」

爸(為偶像擔心)︰「乜佢叫白頭佬咩?」

媽(不加理會)︰「英姐仲話呀,蔡瀾都係佢偶像,仲有,林保怡都係。以前就鍾意黃子華,而家就鍾意林保怡。佢話最憎就係吳鎮宇,話佢做飛機師個飛機頭好肉酸……」

爸(開始著急)︰「叫白頭佬咩?」

媽(仍然喋喋不休)︰「英姐話佢個女就鍾意林一鋒,啲飛幾貴都要買去聽……」

老爸已不理會,專注地望著廣告中的尼古拉斯基治,為著自己不知道偶像的別號而擔心。

媽︰「仲有呀,發哥都係英姐偶像……」


看來,老爸的地位因英姐的介入而不保了。

還有,媽媽,究竟誰是白頭佬呀?


各位,我就是在這樣的家庭中長大的。


台長: 袁利
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文