24h購物| | PChome| 登入
2008-06-03 00:53:48| 人氣10| 回應0 | 下一篇

一種鼓勵,給你的:- )

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

噢來源是親愛的知識家噢: D


”Grace Kelly” (葛麗絲凱莉) Mika (米卡)
(I wanna talk to you)
(我要把話說清楚)
(The last time we talked Mr. Smith, you reduced me to tears)
(上一次我們的對話 你讓我哭了)
(I promise you, it won’t happen again )
(我跟你保證 沒有下一次)

Do I attract you?
我有魅力嗎?
Do I repulse you with my queasy smile?
我的假笑讓人討厭嗎?
Am I too dirty?
我太髒嗎?
Am I too flirty?
我太花嗎?
Do I like what you like?
我喜歡你喜歡的嗎?

I got to be wholesome
我可以很營養
I could be loathsome
我可以很噁心
Guess I’m a little bit shy
我想我有點小害羞
Why don’t you like me?
為什麼你不喜歡我
Why don’t you like me without making me try?
為什麼你不喜歡我 還一直整我

I tried to be like Grace Kelly
我試著學摩納哥王妃
But all her looks were too sad
但她看起來很憂傷
So I tried a little Freddie
所以我改學皇后合唱團主唱
I’ve gone identity mad!
我要人格分裂啦

I could be brown
我可以變咖啡色
I could be blue
我可以變藍色
I could be violet sky
我可以變天空色
I could be hurtful
我可以變壞人
I could be purple
我可以變紫色
I could be anything you like
你要我怎樣我都可以
Gotta be green
一定要變綠色
Gotta be mean
一定要變刻薄
Gotta be everything more
一定要比想像更猛
Why don’t you like me?
為什麼你不喜歡我
Why don’t you like me?
為什麼你不喜歡我
Why don’t you walk out the door!
為什麼你不快滾出去

(Getting angry doesn’t solve anything)
(發脾氣不會解決任何事情)

How can I help ya
我能怎麼辦
How can I help it
我能怎麼辦
How can I help what you think?
我能怎麼改變你的想法
Hello my baby
哈囉 我的寶貝
Hello my baby
哈囉 我的寶貝
Putting my life on my brink
把我逼到懸崖邊
Why don’t you like me
為什麼你不喜歡我
Why don’t you like me
為什麼你不喜歡我
Why don’t you like yourself?
為什麼你不喜歡你自己
Should I bend over?
難道我要鞠躬
Should I look older just to be put on your shelf?
難道我要裝大牌才能讓你滿意

I tried to be like Grace Kelly
我試著學摩納哥王妃
But all her looks were too sad
但她看起來很憂傷
So I tried a little Freddie
所以我改學皇后合唱團主唱
I’ve gone identity mad!
我要人格分裂啦

(Chorus)

Say what you want to satisfy yourself (Hey)
你說到底要怎樣你才滿意
But you only want what everybody else says you should want you want
你呀 都聽別人說才知道自己要什麼

(Chorus) X2

Humphrey, We’re leaving
帥哥, 我們該走了
Ka-ching
買單


--------











噢老天我想一定沒有人知道我想要表達的是什麼哈
這首歌的歌詞讓皮球想了好多

噢我也不希望那個我想指的誰發現我在講他

這是一個大家都不知道的小秘密,留給自己很安心:D
Grace Kelly多彩的音符讓人連感覺都變正面了。

噢我才不要當low皮球而且我也不要你low,多聽些好歌吧蠢蛋
快點快樂起來我不要你的表面笑容真的。


蠢蛋這個名詞代表了多少東西了真好用哈

台長: 皮球
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 充飽氣了再出發:D |
此分類下一篇:這就是原因

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文