24h購物| | PChome| 登入
2005-06-10 21:24:01| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

又見工啦 *

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今次係去tst去見廣告助理
講真~我對廣告有興趣ga ~
之後有兩個女仔同我講野~
佢地又係見工的 ~
有4 part ~
我都唔知自己講過d咩
好怕怕~~
希望快d 打比我sencod in 啦~
唉~
人揀工 工揀人 ..*而家係工揀人呀~"
好痛苦呀 *
小熊又係咁~叫佢自己一個行住先~
我唔想佢陪我上公司* 佢唔想*覺得冇問題
可是係人家的問題吧
佢講既野同taste完全係唔可信 !!!
之後又番mk買對鞋~
今日飲左杯仙跡岩重量級的醉野莓
飲死左我啦 *
好擔心呀 同曉嵐d relationship好似有wall 咁
好多野要擔心..唉!!~"
周埋姐lee 排成日唔番黎食又番大陸玩又4~5點先番屋企
我都唔知點*總之好想嘈佢 *頂佢 =="

台長: Ting
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文