24h購物| | PChome| 登入
2005-02-02 18:47:07| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

痴痴地ga d人 *

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日諗住lunch之前返學ga ma

昨日同mum 講佢又唔肯 ..

頂...咪叩左哥打tel lor ...

真係傻到佢話 :我幫我細妹請假ga .. = ="

唉...緊係唔得啦~ 叫姐打佢又唔打左

是但寫封parsent letter 啦

返到學校先離灑普呀

個校工叫我去大堂個到登記啦~

叫我行快d ..當然我慢行啦..

另外個死八婆校工 d manner勁唔好呀

叫我寫遲到紙.佢叫我量體溫張紙 .

我話冇量到..

佢好唔叵話 : 咁都要嗱出黎啦 ~

之後我先發覺冇bring手冊

咪同佢講冇bring lor 

之後佢就話 :lee樣又冇個樣又冇又遲到.搞咩野呀你

佢咪幫我量體溫lor ..佢坐低左我企左起到

跟住佢又發晦氣.咁高點量呀 .. 

wa..差唔多跪起佢面前咁滯*

佢話我體溫27點幾到..幾次都係

冇lala又話我:咁低溫點上堂呀?!

o左咀lor * 當然部機壞先咁啦.

佢都冇腦ga *

我冇出過聲.但個時已經極想炳佢.

之後個死人書記又走出黎..

又起到話我做咩咁遲.我又冇理佢

之後仲話..又係5b班呀?!

唉..你地個班d人真係 ?

「下~咁又關你咩事先

佢地兩個又唔係miss /sir

都唔到你講咩 (心諗) 」

之後上課室..miss 問我做咩事.

已經喊左出黎..

1.2堂lin lin 佢問我問題

我又喊..本來平復左d既心情..

之後佢叫wing 陪我去tiolet

唉..起tiolet sure 又喊啦

wing同我講lin好shock點解我喊

又諗起昨日同mum吵架d野..

覺得自己好慘呀 ..又喊過 ~ = =”

台長: Ting
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文