24h購物| | PChome| 登入
2007-11-29 00:42:33| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

mp3 隨身聽

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我好似

同部mp3

合左體.......

感覺很好很好^^

可以成日都有聲音係左邊或者....右邊

我覺得好好, 多謝你送比我既呢部mp3啊 ^^"

可能有左呢部野

近黎, 好聽既歌.....

越來越多....

又或者係新headphone 既魔力?? 哈哈

梁靜茹, Aqua Timez, KOBUKORO, 大塚愛, 決明子, mihimaru GT, Acid Black Cherry, Kylie Minogue......

有中有日有英.....

我覺得自己連合上眼, 都係音樂 ^^

但係獨立感覺就濃厚左....

因為....姐係.....我自己一個人既時間

越來越多.....

我都想返一D 星期六日有假放既工啊....

政府工快請我啦, 哈哈

一係就讀master 囉....都有假放既....

如果星期六日唔洗溫習 = ="

Flower is nowhere but here....

台長: --劍 尖-{--
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文