24h購物| | PChome| 登入
2002-02-10 22:57:30| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

年廿九~cont'發呆~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

100202

發呆發呆~~~幾時先可以唔使發呆呀...???~~~~~~~~~

唉.. .. .. .... .. ... . . . .. . . .. .... . . .. . . . . ...

一整個下午又勁聽SAMMI既舊歌,唔知道呢~~唔開心掛~~~
我真係極到之無聊咁又係屋企執野,前日先執完既野又俾我再執執執執....
本來都好地地既...點知發生左一件令到我喊左好耐既事呀...

黃太后將我最愛既肥鴨公仔放落洗衣機到洗呀....
其實一向都係落留下商場俾人乾洗既... ...但黃太后佢唔想咁麻煩,索性將佢放落去洗衣機到洗,我事先都已經問左佢會唔會有事架....佢擔保話冇事我先俾佢放落去...
點知....肥鴨沖完白白之後...佢右腳既線口位爆左呀...仲差幾口線位就斷左隻腳出黎呀....
仲有個身同埋個頭都有d線位爆左呀....
我d眼淚即刻咁流出黎....收唔到掣咁流,即時令到黃太后同黃亞哥一粒聲都出唔到,因為佢地估唔到我會有咁大既反應,你地梗係唔知喇...佢係我既最愛,而家佢咁既樣,好心痛架!!!

肥鴨陪左我足足有五年喇~~五年黎我都冇放棄過佢,好幾次黃太后話要拋棄他,我都say no!!!!!每晚我都會攬住肥鴨黎訓,訓之前我仲會同佢傾計,我每次開心既時候我都會攬住佢,鍚下佢個咀仔,唔開心既時候我更加會攬住佢喊,因為肥鴨就等於....... 肥鴨係你係五年前送俾我既生日禮物,果一晚同你係旺角既街頭抱住肥鴨等巴士番屋企,你係車上面同我講既說話我是記得的,你記得嗎??
我一直珍而重之的愛護他,沒想到會攪到佢咁既,真係好唔開心呀~~黃太后話幫我用針線縫番佢,我好大聲咁對住佢講話"唔使呀"其實我知道係唔關黃太后事,佢都唔想會有咁既事發生,但係係黃太后你自己話唔怕我先將肥鴨交俾你,而家佢咁樣... ... .. .. .. . . .. . .. .. . . .. . . . ..

自己每一針每一針咁將肥鴨爆左既線口位縫好,每一針都好痛,好似自己個心俾人一針一針咁剌落去~~~
眼淚不停咁流,黃太后同黃亞哥都唔敢行過黎同我講野,佢地睇住我一針一針咁將肥鴨縫番好晒之後,諗住我唔會再喊喇.點知係呢個時候hi-fi播出既係sammi既@捨不得你@,我望住肥鴨既樣,又諗番起當時既情景,
我放聲咁喊左出黎喇~~~喊左好耐~~好耐~~我既眼淚係肥鴨身上流乾了~~~好似將好多野一次過咁發洩出黎咁,好辛苦既感覺... ... .. ...

我知道既手工一d都唔好,但係我... .... .... .... .. ... ... ... .. .. . . .. . ..


肥鴨~~我愛你~~





台長: 黃小莉
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文