24h購物| | PChome| 登入
2002-02-09 20:54:16| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

年廿八~發呆~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

090202

放假的第二天,星期六,照樣都是呆在家中~~~~~

今晚要食團年飯,因為今日係爸爸休息,同埋我堂哥同亞嫂都係香港過年,唯有又要攪下屋企喇...
一早就起左身喇...唔知點解昨晚訓得唔好~~心諗咁早起身死喇...冇野做架喎....點好呢,唉...開腦都冇人online喇... ...咁早又可以搵到邊個人陪我呢...唉....死死地咁幫爸爸準備今日拜神既物品,攪下攪下話咁快就到中午喇...唯一期待既就係追睇無記既@ 巨星夫婿 @,嘩...今集好攪笑呀...好想我既另一半都好似長瀨智也係戲中飾演既"櫻田裕一郎"咁對住"阿櫻"傾電話時既對白呀...一定好sweet者!!^_~~
因為覺得由長瀨智也主唱既歌好好聽,立刻去search睇下有冇先....搵搵搵搵搵左好耐好耐~~~終於俾我搵到喇...仲要係mp3添呀..嘩哈哈~~勁開心呀...立刻去d/l黎聽下先....woo~~~~~~~~~~~正呀....勁repeat黎聽~~~~~哈哈~~~~~~首歌名既中文譯名叫做@ 一個人的牙刷 @,睇理個mv~~~嘩....長瀨智也好型呀~~~
但可惜時間係會過去既,始終都有完既時刻,睇完喇...~~~我又要苦等一個星期之後先可以再見到長瀨智也喇~~好想即刻出旺角買老翻一次過追黎睇架...但係又諗下諗下..都唔知會唔會有得買喇而家~~~~都係算喇~~~~睇完之後又係無聊既時間~~發呆~~~一直發呆到晚上,到左堂哥同亞嫂黎左喇....開始整團年飯喇!!!整呀整呀~~~食呀食呀...食完又點過呢!!!唉.....都係~發呆~~~囉!!!!!!!

=是日扭腰推介= 長瀨智也 @ 一個人的牙刷 @

============正==============


(相中賤兔都係同我一樣發呆中~~~~~~~~~~~~~~~)


台長: 黃小莉
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文