24h購物| | PChome| 登入
2004-07-28 17:47:09| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

26/7 & 27/7【id維新音樂會】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

26/7

呢日做o左樣好辛苦好辛苦好辛苦o既o野...
不過都已經過o左去...
唔想再提D傷心事...

呢日唯一開心o既係...
我見到〝4〞次w-inds. BUS AR!!!
之前一直都好想見o下...
但係冇機會...
而家又一日之內畀我見到4次咁多wo~
HAHA~每次見到都超開心~





27/7【id維新音樂會】

呢日去會展睇concert~
LoKitYing因為係Edison Fans Club所以有飛~
而我之前攞o個兩張飛就$150賣o左畀人~
haha~我第一次做fans擰牌咋~仲要嗌Edison~
不過好彩唔係好辛苦o者~
WA~好正AR呢晚~
有我最Like o既Twins~千fa~Edison~
我見到個大電視影住D觀眾~見到一個戴住帽~
好似祖名o既人~點知原來真係佢o黎...

Twins夾夾埋埋唱o左好多首歌AR~正!!!
一峰唱歌超好聽~!
Edison超正~好耐冇見佢LA~
今次Rap o個度變o左做兩個一肥一瘦o既人再加MC仁~
之後胡蓓蔚出埋o黎《香港地》&《戰爭》~
Fiona唱Live好o左超多~之前睇電視佢唱Live好差KA~真係有進步PO~
雖然阿Paul唱o個D歌我全部唔知咩歌o黎ke~但係個feel好正~
又見到千fa LA~最surprise o既係唱唱o下at17出o左o黎~
之前我都已經諗今晚又有一峰~咁at17會唔會o黎ne~haha~真係有WO~
許志安唱o左一首歌我o地就走o左lu...
因為佢o地話返到去會好夜wo...
我都係第一次睇concert早走咋...平時我實會睇到最尾完場先走ke~

跟住搭906返去~o係良景落車買宵夜食~
買o左佢o地話好出名o既雞翼尖請hen食~
自己就買o左炒公仔麵+糖水~洗o左$40...
之後上hen屋企一齊食~
飽到想嘔...=_="





PIC︰
張相左起...
Fiona~Edison~Twins~許志安~商台DJ mini~千fa~阿Paul~林一峰~

另外出場仲有at17~MC仁~胡蓓蔚~...

↓以我記得o既RunDown↓

☆Twins☆唱…
《女人味》
慢歌medley︰
《風箏與風》
《下一站天后》
《多謝失戀》
《丟架》
快歌medley︰
《零4好玩》
《愛情當入樽》
《二人世界盃》

★林一峰★唱…
幾首唔知咩歌...
《The Best is yet to Come》

★Edison★唱…
《即影即友》
《馬戲團》
《香港地》
《戰爭》

☆Fiona☆唱…
《XBF》
《上帝是男孩》
《麥當娜一吻》
《奇洛李維斯回信》

★阿Paul★唱…
全部唔知咩歌...

☆千fa☆唱…
《煉金術》
with☆at17☆
《魂斷威尼斯》
《女扮男生》
《龍爭虎鬥》
《究竟天有幾高》
《處處吻》

★許志安★唱…
《與神對話》






P.S.
D concert相仲未有時間整...
等o下LA各位...

之前o個幾篇已經補番寫LA...

台長: PEKI
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文